Gå til innhold

Trenger 22 000 til en operasjon - men hva er best ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er det best å låne en såpass lav sum uten skyhøy rente ?

Hva blir egentlig best å gjøre ?

Har huslån og billån, men min kjære er ikke så interssert i å refinansiere noe av det.

Jeg har ingen egne lån bare på meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har ikke 22 000 stående disp til mitt bruk akkurat.

Skrevet

Det beste er å spare. Om du har råd til et lån med skyhøy rente kan du sette av det beløpet du ville ja betalt med renter og avdrag og innen rimelig tid klart å spare til 22000. Tenk hvor mye du sparer i renteutgifter!

Skrevet

Hvis det ikke er noe livstruende, og da hadde du vell fått det dekket, er det vel greit å spare først. Har du penger å betjene lånet med har du jo penger å spare. Ellers kan du jo se om du har noe å selge. Smkker, bunad, klær osv.

Gjest Gullguttene
Skrevet

Det beste ville vel være å "bake" det inn i huslånet, eller om du har noen du kan få et privatlån av med lav rente. Forbrukslån finnes ikke billig.

Skrevet
Det beste er å spare. Om du har råd til et lån med skyhøy rente kan du sette av det beløpet du ville ja betalt med renter og avdrag og innen rimelig tid klart å spare til 22000. Tenk hvor mye du sparer i renteutgifter!

Jo, ser den. Men dette kom litt brått på, og jeg får operasjon før jul. Rekker ikke å spare noe særlig da.

Skrevet

Står det om liv, tar du lån der du kan få og legger samtidig inn klage på det ofentlige. Haster det ikke ekstremt, tar du opp lån via arbeidsgiver eller sparer.

Skrevet

Det står ikke om liv for å si det sånn.

Men jeg får dekket full bukplastikk av det offentlige. I samme slengen ville kirurgen fjerne litt underhudsfett på sidene og øvre del av magen for å få et jevnt og fint resultat. Dette kommer jeg til å benytte meg av, men det koster litt.

Hadde beregnet lang ventetid på operasjon, men nå blir det ikke så lenge å vente.

HI

Skrevet

Spør om de har avbetalingsplan. Ellers ville jeg om mulig ha spurt familie om lån der jeg hadde ordnet med en avbetalingsplan på forhånd. Jeg hadde aldri lånt der det var skyhøy rente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...