Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 Slimproppen gjikk forrige veke.. og har siden da hatt mensmurringer også kommer de grønnt slim ut av meg?? ser ut som skikklig forkjøla snørrklyse.. ka e de? betendelse oppi der eller berre er de slik før fødselen?
Zara84 Skrevet 25. september 2012 #2 Skrevet 25. september 2012 Det må du få sjekket opp. Kan være en infeksjon. Ring fødeavdelingen.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #3 Skrevet 25. september 2012 ikveld allerede eller vente til imårra? har jo hatt de en stund da... off håper de ikke er noe galt... HI
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #5 Skrevet 25. september 2012 Du lekker ikke fostervann da? grønt fostervann er vel at babyen har bæsjet i vannet tror jeg, og da skal føden ringes. Uansett så ring føden! Bedre med en telefon for mye enn for lite.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #6 Skrevet 25. september 2012 jamen de er ikke flytende som vann likksom.. off ble redd eg no..
Zara84 Skrevet 25. september 2012 #7 Skrevet 25. september 2012 Ja, du må ringe med en gang og forklare situasjonen så sier de om du skal komme inn.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #8 Skrevet 25. september 2012 Du ringer føden og sier slimproppen har gått og nå har du grønnaktig utflod, da forteller de deg om du skal inn til kontroll i kveld eller i morgen tidlig. Ikke hør på oss som egentlig ikke har peilig, ring og spør de som kan det. Jeg ville hatt en sjekk i kveld.
Turtelduen Skrevet 25. september 2012 #9 Skrevet 25. september 2012 Du trenger ikke bli redd fordi dem sier her du skal ringe føden Det trenger ikke være noe galt, men det er bedre å ringe føden enn å gå å undre! Det er uansett greit å få sjekket opp ting som ikke er helt som vanlig. Jeg skjønner du spør her, jeg er også der at jeg spør her før jeg ringer. Jeg er skikkelig dårlig på å ringe. Men det kan ofte være at en får svar som gjør en mer urolig. Ta en tld til føden du, så får du nok svar på hva det er, evnt om du må inn på en sjekk.... Lykke til! Ikke lenge igjen!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #10 Skrevet 25. september 2012 Da har eg ringt, skulle få meg en legetime imårra siden eg ikke har noen andre ubehag der nede so kunne de berre være restar av slimproppen kansje...
Zara84 Skrevet 25. september 2012 #11 Skrevet 25. september 2012 Bra! Nå slipper du jo å bekymre deg så mye også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå