Gå til innhold

I hvilken butikk storhandler du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Kiwi. Liker ikke Rema, så da får det ikke hjelpe om jeg bruker noen få kroner "unødig".

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Kiwi - fordi det er nærmest

Meny - fordi det er stort utvalg og nest nærmest

Rema 1000 - det er billigst og deet et jo en alt i et butikk, de er det jo klær og alt mulig rart, men litt tungvint uten bil litt lenger unna. Men helst den.

Skrevet

Kiwi, liker rett og slett den butikken bedre enn Rema, og Rema har ingen gode brød.

Skrevet

Coop Obs. Rett å slett for det er en stor butikk med masse tilbud og jeg kan bruke coop kortet der.

Skrevet
Kiwi - fordi det er nærmest Meny - fordi det er stort utvalg og nest nærmest Rema 1000 - det er billigst og deet et jo en alt i et butikk, de er det jo klær og alt mulig rart, men litt tungvint uten bil litt lenger unna. Men helst den.

Klær og alt mulig rart på Rema? Da må utvalget variere rundt omkring, for det er det ikke særlig utvalg av på Rema her jeg bor.

Skrevet

Coop Obs - er så mye lettere når man skal handle MYYYYE å kunne bruke sånn scanner så man slipper å legge alt på båndet=D Også handler vi på Rema1000 utenom=)

Skrevet

Coop Extra, helt klart, de har best utvalgt av de nærmest,som er Rema,Kiwi, Ica og Spar

Skrevet

Rema har stort sett alt vi trenger, resten handler vi på mega :)

Skrevet

Rema 1000, men jeg handler brød på obs og følger med på tilbud rundt om...

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet
Kiwi - fordi det er nærmest Meny - fordi det er stort utvalg og nest nærmest Rema 1000 - det er billigst og deet et jo en alt i et butikk, de er det jo klær og alt mulig rart, men litt tungvint uten bil litt lenger unna. Men helst den.
Klær og alt mulig rart på Rema? Da må utvalget variere rundt omkring, for det er det ikke særlig utvalg av på Rema her jeg bor.

Jepp klær, sykler, kjøkkenutstyr, leker... den ligger mellom Lambertseter og Karlsrud

Skrevet

Rema 1000 for alt av basisvarer. Bleier på Kiwi og ellers suppleres det med annet fra Meny. Savner gode grønnsaksbutikker, grønnsaker var det definitivt bedre utvalg (og billigere) av på innvandrersjapper i Oslo enn her vi bor nå.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Rema 1000 <3 Må legge til at Remaen her har godt utvalg, ren og pen butikk og kjempehyggelig personale :-) og så liker jeg merkene de fører :-)

Skrevet

Kiwi for basisvarer da de også har endel merkevarer, jeg liker ikke Nordfjord og Landlord derfor blir det ikke storhandel på Rema.

Meny eller ICA for det de ikke har på Kiwi, som f.eks mer spesiell frukt og grønt, ferskvaredisk o.s.v.

Skrevet

Meny.

Ja det blir dyrt, men jeg orker ikke løpe rundt omkring for å finne det jeg trenger og jeg kjøper en del sære ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...