Gå til innhold

Merknadsfunksjonen i Word

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å markere to steder i teksten og linke begge sammen til EN merknad i margen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Får du positivt svar på denne, så vil jeg gjerne vite hvordan det gjøres, for dette har jeg ofte behov for!

Skrevet
Får du positivt svar på denne, så vil jeg gjerne vite hvordan det gjøres, for dette har jeg ofte behov for!
Tror jeg husker at du også er lærer? Jeg skal nemlig bruke det i forbindelse med Its Learning, er norsklærer og skal rette stiler (sukk), og siden Its Learning har så dårlig funksjonalitet for retting blir det nedlasting av dokument, "spor endringer" og "sett inn merknad". Ofte gjør jo elevene feil som man kunne ha lyst til å koble sammen og kommentere i i EN merknad, nemlig.
Gjest Hercule Poirot
Skrevet
Tror jeg husker at du også er lærer? Jeg skal nemlig bruke det i forbindelse med Its Learning, er norsklærer og skal rette stiler (sukk), og siden Its Learning har så dårlig funksjonalitet for retting blir det nedlasting av dokument, "spor endringer" og "sett inn merknad". Ofte gjør jo elevene feil som man kunne ha lyst til å koble sammen og kommentere i i EN merknad, nemlig.

Du husker riktig, og det ser ut til at vi tenker nokså likt. Jeg er også norsklærer og skal rette stiler. I bøtter og spann...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...