Gå til innhold

Hva syns dere om denne leilighteten, jenter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvit og gammeldags.

Skrevet

Er det nødvendig å skrive så fjollete, jenter?

Skrevet

Grei nokstandard, men ville aldri kjøpt lelighet i enebolig og delt hage og uteplass med naboen!

Skrevet

Hvorfor så billig spør jeg meg selv om.

Ellers synes jeg det var ett nydelig og sjarmerende hus.

Skrevet

Den første følelsen sier meg at det er gulvkaldt. Men du trenger bare hvitmaling til baderomsinnredningen, så gå for den.

Skrevet

Den andre følelsen sier meg at det er generelt sett kaldt, og gjerne har besøk av gjester fra den andre siden.

Skrevet

Jeg syns også den er nydelig og den ligger i et kjempefint og populært strøk. MEN det er det å dele hage. Er det en enslig gammel dame eller et eldre par eller noe slikt så hadde det gått greit. Men hvis det er et ungt kjærestepar/vennepar så kan det bli mye bråk og folk på fellesarealet eller hvis det er en annen barnefamilie så kan det også bli litt too much. Men jeg har falt helt for den jeg altså!

Skrevet

Kjempefin! Men ifølge en del dibbere er det kriiiiise at det er do på badet. Du kan i verste fall oppleve at det lukter bæsj i dusjen din :P

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Lekkert! Vile endret baderomsbenken, men ellers deilig lys

Skrevet

Var vel grei nok, men lurere på et par ting. Hvor mange leiligheter er det i huset? Er det gjort skikkelig arbeid med lydisolering mellom boenhetene når huset ble gjort om fra enebolig til leiligheter?

Jeg hadde nok vært skeptisk til å bo i denne type bolig.

Skrevet

Kjempefin! Ville undersøkt mulighetene for å få delt hagen i to seksjoner. Hvordan er det med parkering?

Skrevet
Kjempefin! Men ifølge en del dibbere er det kriiiiise at det er do på badet. Du kan i verste fall oppleve at det lukter bæsj i dusjen din :P

Uff, do på badet, den overså jeg. Hadde i så fall bedt gjester ringe på hos naboen når de skulle bæsje. Jeg driter bare blomster.

Skrevet

Fin! Har sett på den selv, men fordi den ligger klint inntil en sterkt trafikkert vei, så er den uaktuell for meg.

Skrevet

Nydelig!! Eneste jeg ikke hadde likt var å dele uteplass

Skrevet

Likte den leiligheten, men hadde nok fått gjort noe med gulvene (likte de absolutt ikke). Ellers var alt råflott :D

Skrevet

Selve leiligheten var fin den.. Men med et gammel hus ser jeg for meg punkterte vinduer, dårlig isolering, gulvkaldt, knirkete gulv og vegger(tak?) og lytt (spesielt hvis det er flere som bor der).

Men du kan jo være heldig og slipper unna det meste, men ville i hvertfall sjekket opp alt samme nfør jeg evt vurderte å by.

Skrevet

Synes den var fin!

Kunne bodd der selv.

Det med hagen er jo sikkert ikke noe problem,sikkert en naturlig inndeling,en del til hver leilighet.

Skulle ønske man kunne få sånn type leil til den prisen her i byen....

Skrevet

Veldig fin, og billig. Men... Ligger litt for nær veien, og det er jo endel trafikk der. Gøy å åpne en link å se noe som er i samme by:) Hagen kan kanskje skilles på noen måte?

Skrevet

Akkurat et sånt type hus vi kunne tenkt oss. Ville bare ikke delt med noen, verken hus eller hage.

Lyst og pent, så ut til å være god plass. Elsket badet, til tross for at dasset ikke var på eget rom ;)

Skrevet

Her hadde jeg ALDRI greid å bodd! Her spøker det, og for det andre så betaler de djevelsens tegn i felleskostnader. 666,-! Tilfeldig? Neppe!

Skrevet

Ser for meg at denne leiligheten er ombygget, og at den før inneholdt flere små rom. Tror også det har blitt satt inn flere vinduer i senere tid, og at paret som bygde huset hadde mye penger og hadde hjelp i huset. Fruen i huset går igjen i, og liker ikke forandringene som har blitt gjort. Ting blir flyttet på, lyspærene ryker ofte, og man føler seg ikke alene her.. Ikke noe ondskap her, men folk føler seg heller ikke hjemme her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...