Gå til innhold

Missoni

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dere tak i? Jeg kunne ikke gå fra jobben, og i mellomtiden rasket alle andre med seg det interessante. Helvete!

Videoannonse
Annonse
Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Faen glemte det.. Vært hjemme i dag til og med sittet på jordbærpikene og sett inn på Lindex, men gikk jeg inn NEIDA!!!! fuck..

Skrevet

Men kunne du ikke kjøpe på nett? Dere som ikke kom dere i butikk...

Skrevet

Unnskyld, men hva er det!?

Så masse på Lindex, men syns det var grufult, folk stimlet rundt det....???

Skrevet

Det var utsolgt alt på nettet da jeg var på i 10-tiden idag. Gale tilstander.

Skrevet

Ja, i Molde er butikken proppfull med alle mulige størrelser ennå!:)

Skrevet
Ja, i Molde er butikken proppfull med alle mulige størrelser ennå!:)

Er det fordi folk i Molde har smak det kanskje? :P

Var det de fargerike klærne som har vært i reklamebildet i det siste?

Skrevet

Har ringt rundt til samtlige butikker i Oslo-området, bare badekåper og fuckings babyvotter igjen. Molde blir for langt, gitt.

Skrevet

Merkelig hva folk putter på seg bare det er et kjent merke som har designet det :P Vedder på om Lindex hadde disse klærne som en del av høstkolleksjonen sin hadde det fått hengt leeenge i butikken :P

Skrevet

Nei heldigvis ikke. Synes de plagga er grusomme og ville ikke blitt sett død i det der engang.

Skrevet

Hehe..jeg synes Missoni har mye kult jeg da ( og jeg har likt merket også før denne kolleksjonen) men mulig andre Moldensere synes printen blir litt vel vågal!!;P

Du som har ringt litt rundt i Oslo, hva med å ringe til f.eks Moldebutikken og be om de kan sende varer til deg mot kontooverføring? Evt. sjekke med andre butikker i omegn av Oslo?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...