Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 Håpløst og urettferdig, så indelig ønsket men ingen positiv test.. Er nokk litt utolmodig, med en pappa som er masse vekke pga jobb, kommer dette til å ta masse lengere tid en først tenkt Er så frustrert..Er så dritt å faktisk bli så lei seg, at jeg har problemer med å holde maska når andre sir de er gravid..Egoistis som jeg er:( Måtte bare fortelle det til noen..
Chelseafan Skrevet 25. september 2012 #2 Skrevet 25. september 2012 Kommer til og skje med deg også slapp av
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #3 Skrevet 25. september 2012 Må bare si at du ikke er egoistisk! Er i samme situasjon, vil så gjerne ha en liten en, men mannen er borte mye:/ Tar lang tid før det klaffer her i gården... Men du er ikke egoistisk! Jeg holder på å gråte når jeg ser babyer i butikken... Skjønner deg så alt for godt!
Netti*** Skrevet 25. september 2012 #4 Skrevet 25. september 2012 Tror mange har det sånn. Kjente jeg også ble litt lei meg da jeg sjøl gikk babysyk... Du er ikke ego bare menneskelig :-)
Turtelduen Skrevet 25. september 2012 #5 Skrevet 25. september 2012 Jeg skjønner deg kjempe godt! Dere som sliter har det så mye værre enn oss som får i fleng! Det er lov å være sjalu, du er i en situasjon du ikke kan styre og da føler en seg fort maktesløs og motløs... De som sliter har det definitivt tyngst... Så hadde jeg vært deg så hadde jeg latt meg få lov å bli lei meg. Bare forklare hvorfor evnt du leagere (hvis du er åpen om det) Jeg sitter jeg med nr 6 i magen, og jeg må ærlig si jeg er beriket, men samtidig får jeg da ekstra vondt for dem som sliter, jeg har noen søsken og svigerinner som sliter selv, og det er ikke gøy da å bli gravid på nytt og på nytt og se dem gå der på det ene etter det andre for å få det til... Jeg ønsker deg masse lykke til! Håper det kommer til deg og! Hun i familien som var håpløst tilfelle og prøvd i neste 10 år gikk det til slutt med, så det er håp!!
*SommerFrisk* Skrevet 25. september 2012 #6 Skrevet 25. september 2012 Håpløst og urettferdig, så indelig ønsket men ingen positiv test.. Er nokk litt utolmodig, med en pappa som er masse vekke pga jobb, kommer dette til å ta masse lengere tid en først tenkt Er så frustrert..Er så dritt å faktisk bli så lei seg, at jeg har problemer med å holde maska når andre sir de er gravid..Egoistis som jeg er:( Måtte bare fortelle det til noen.. Kjære deg, søte. Du er ikke egoistisk, på noen som helst måte. En ting er hva man tenker og føler, en annen er hva man uttrykker og sier. Vi har mistet mange ganger, vi har en sønn og en datter på vei. Men de gangene jeg har mistet, så har det vært helt grusomt når andre har fortalt om deres graviditet. Selvom jeg er så innmari glad for DEM, så blir jeg forbanna fordi det ikke har vært like lett for oss. Du er ikke alene om å ha slike "stygge" tanker. Det er helt normalt, og det er din rett! Masse lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #7 Skrevet 25. september 2012 Skjønner deg litt der.. Jeg ble ganske raskt gravid første gang, men mistet i uke 8 og i tiden etterpå følte jeg at ALLE mulige andre plutselig ble gravide ( både folk jeg følte egnet seg -og ikke egnet seg som foreldre) og det var like sårt uansett...Det er nok litt menneskelig å føle det du føler,, særlig hvis man så inderlig ønsker seg et barn selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå