Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 Alt dette maset etter Bitthen, kan noen fortelle meg hvem dette er, eller hvorfor Bitthen er så popis og savnet?
3 nøtter til Askepott Skrevet 25. september 2012 #3 Skrevet 25. september 2012 Hun forsvant vist. Meldte sin avskjed i en tråd for litt siden. Jeg savner henne ikke.
Gjest sug lut Skrevet 25. september 2012 #4 Skrevet 25. september 2012 Ingen maser. Bare du. Synes du ikke det er litt rart?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 25. september 2012 #5 Skrevet 25. september 2012 Bitthen er vel her, bare at med nesten-nyfødt blir det vel mindre tid/overskudd til dibbing?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #6 Skrevet 25. september 2012 Men alle spør jo "er det deg, Bitthen?" hele jævla tiden!
ellen-propellen Skrevet 25. september 2012 #7 Skrevet 25. september 2012 Eneste Bitten jeg kjenner er ei bikkje vi passer innimellom
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #8 Skrevet 25. september 2012 Aner ikke hvem det er, men har også sett mange nevne henne.. Men så brukernavet i dag faktisk, husker ikke om det var på småbarn eller noe annet..
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #9 Skrevet 25. september 2012 Det er fordi Bitthen likte og lage litt drama, med og uten nick. Hun proklamerte at vi var blitt for kjedelige for henne og forsvant. Dagen etter dukket Vicky from the block opp. Så de fleste tenker vel sitt om hvem VP er.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #11 Skrevet 25. september 2012 Men alle spør jo "er det deg, Bitthen?" hele jævla tiden! Kanskje du skulle har vært her hele jævla tiden da, så hadde du fått det med deg???
Gjest Vicky Pollard Skrevet 25. september 2012 #13 Skrevet 25. september 2012 Det er fordi Bitthen likte og lage litt drama, med og uten nick. Hun proklamerte at vi var blitt for kjedelige for henne og forsvant. Dagen etter dukket Vicky from the block opp. Så de fleste tenker vel sitt om hvem VP er. Hæ?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #14 Skrevet 25. september 2012 Det er fordi Bitthen likte og lage litt drama, med og uten nick. Hun proklamerte at vi var blitt for kjedelige for henne og forsvant. Dagen etter dukket Vicky from the block opp. Så de fleste tenker vel sitt om hvem VP er. Hæ? Ro ro til fiskeskjær....................................
Gjest Vicky Pollard Skrevet 25. september 2012 #15 Skrevet 25. september 2012 Det er fordi Bitthen likte og lage litt drama, med og uten nick. Hun proklamerte at vi var blitt for kjedelige for henne og forsvant. Dagen etter dukket Vicky from the block opp. Så de fleste tenker vel sitt om hvem VP er. Hæ? Ro ro til fiskeskjær.................................... Nei her i huset ror vi til Siraland, med 15 kaker og 4 mann.... Men dere må gjerne tro jeg er Bitthen for min del. Kanskje jeg er det? Neiida, jeg er V to the P to the icky to the ollard Eller er jeg Bitthen? Jeg er i allefall ikke ny her i gata
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 25. september 2012 #16 Skrevet 25. september 2012 Jeg skal legge merke til om du glemmer å signere anonymt når du først starter et saftig innlegg. Glemmer du det, så er du Bitthen (Og Bitthen selv skjønner hva jeg sikter til )
bitthen Skrevet 25. september 2012 #17 Skrevet 25. september 2012 Åh, lovte meg selv jeg ikke skulle kommentere noe her inne, men jeg bare måååå: JEG er bitthen!! :-)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #18 Skrevet 25. september 2012 Åh, lovte meg selv jeg ikke skulle kommentere noe her inne, men jeg bare mÅÅÅÅ: JEG er bitthen!! :-) My star is back!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå