Gå til innhold

Da flytter jeg og jenta mi til costa blanca i januar...;)...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir et halvt år i første omgang....hun skal gå på norsk skole...jeg har oppsparte midler,så trenger ikke stresse me jobb;)....noen som har bodd/bor i Spania som kan fortelle hvordan det er ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skikkelig deilig! I Albir/Altea/Alfaz området?

Synes selv det var et godt norsk miljø for barna der, deilig klima-dog noe kaldt alikevel på vinteren. Jeg storkoste meg der!

Skrevet

Ja...blir i albir...godt å høre at du likte deg der;)hvor kaldt kan jeg regne med at det blir?noe spesielt jeg bør tenke på?

Skrevet

Det er jo mye fint vær, og rundt 20 grader, men det kan blåse surt og derfor ikke føles så varmt. Litt begge deler. Jeg trodde jeg kom til ha sydenvarme hele tida, og ble nok litt skuffet da jeg måtte gå til innkjøp av fleecejakker og tykke,varme klær. I solveggen i le, kan det være deilig. Strømmen og gassen er veldig dyr, så det er begrenset hvor kraftig man kan fyre inne også uten å bli ruinert. De fleste hus har flis inne også, så det er kalde hus på vinterhalvåret, men deilige på sommeren:-)

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Kan jeg få være med, hi?? :D

Skrevet

bodde i alicante omårde i 7 år,helt vidunderlig.Angrer på at jeg dro hjem for 4 år siden for å studere..men da hadde jeg heller aldri møtt mannen min da.Vi kommer til å flytte nedover med en gang vi får mulighet,har fortsatt huset der.

Gikk faktisk videregående der nede på norsk skole og må si at skolen der er mye bedre enn her.Mye bedre oppfølgning . Så et bra valg for barnet ditt:)lykke til du kommer nok ikke til å angre.

Skrevet

Så kjekt å høre så mye positivt;)....gleeeeder meg;)

Skrevet

Jeg har også gått på skole der, den norske skolen i alfaz:-) Veldig kjekt. Blir Kaaaalt om vinteren. Vi gikk med boblejakke fra okt/nov!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...