Siljemor90 Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 Hadde aldri trodd jeg skulle spørre om noe sånt, er i utganspunktet litt skeptisk, men nå har jeg lett overalt, å tenkt og tenkt, så det er verdt ett forsøk... Jeg har nettopp flytta fra mamman min og i egen leilighet, pakka da alle klærne mine pluss en stor toalettmappe med sminke i, i søppelsekker. Og nå er den borte! Jeg har lett hos mamma, i bilen, i den nye leiligheten, OVERALT! Husker jo ikke akkurat hvilke klær som lå i samme sekk som den heller, så litt usikker på om den har kommet dit, elller er igjen hos mamma... Å det er all sminka jeg har, så skulle så gjerne hatt den. Såå, er det noen som ser hvor den er? Den er ganske stor, firkanta, grå og rosa også står det I Love Beauty på den. Hadde blitt evig takknemlig! :-)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #2 Skrevet 6. oktober 2012 Ikke mange som "så" den da gitt... Som forventet egentlig!
Cat.68 Skrevet 6. oktober 2012 #3 Skrevet 6. oktober 2012 Får følelsen av at den ikke ligger i en sekk men i en bag/reiseveske eller noe i den dur. Eventuelt står denne sekken rett ved siden av reisevesker /bager.
Siljemor90 Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2012 Fant den for noen dager siden :-) Jeg hadde tatt feil, hadde ikke pakket den sammen med klær, men i en søpplsekk sammen med noen hårprodukter :-) Som lå hos mamma, i en pappeske, under en pose med for små klær til minsten og en princess pose med en pute i :-) Så den hadde faktisk aldri forlatt huset :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå