Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 og man merker veldig godt på den man inviterte at dette frister igrunnen ikke så veldig. hva gjør man da?? Ringte en vennine nå nettopp og spurte om hun og mannen ville komme på middag på lørdag. Ikke noen spesiel grunn, bare for kos. Jeg hørte med engang på hele henne at dette ville hun absolutt IKKE! Men hun sa takk og at de skulle komme... Prøvde å si de ikke var nødt å takke ja eller at vi kunne utsette det, men det hørte hun ikke på.. Nå føler JEG veldig på å få besøk av noen som ikke vil hit, er redd det blir litt dårlig stemning. Er det dumt å ringe tilbake og avlyse??
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #2 Skrevet 25. september 2012 Kanskje de går gjennom noen problemer på privat front, eller er veldig slitene? I såfall kan det virke som om de ikke vil i stemma, mens de engentlig synes det hadde vært godt å komme seg litt unna, men samtidig gjerne kunne ha hvilt ut eller snakket ut.. Om det gnager mye på deg, så får du ringe dem senest torsdag og avlyse det.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #3 Skrevet 25. september 2012 Tja, hun har jo takket ja, og hun er jo et voksent menneske, så jeg ville ikke ha reflektert noe over at hun hørtes nølende ut. Eventuelt kan du jo ta kontakt nærmere mot helgen og høre om det er noe spesielt hun kunne tenkt seg at dere kunne kost dere med (ost/kjeks, taco, hj.laget pizza, biff?) og så da se an om hun igjen reagerer rart. Kan som en skriver over her være noe HELT annet enn at de ble invitert på besøk som var et problem:) Ikke tenk så mye på dette, prøv å gled deg til besøket og ha det gøy selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå