Gå til innhold

Datteren til ei venninne ønsker seg sminke til bursdagen sin...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hun blir 6 år gammel...

Hadde det enda bare vært til å leke med så hadde det kanskje ikke gjort meg såååå mye å kjøpe det (men fortsatt satt langt inne), men moren hennes lar henne gå med sminke til vanlig og det gjør meg skikkelig irritert...

Det endte med at hun fikk noe helt annet av oss til bursdagen, jeg mener barn skal få være barn. Venninnen min er tydeligvis av en annen oppfatning.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

6 år gamle jenter skal ikke sminke seg til daglig..

Men å ha noen lipgloss'er og barneøyeskygger til å leke med ser jeg ingen problemer med. Mange småjenter pleier kle på seg utkledningstøy osv ;) Dattera mi pleide å få lov til å sminke seg til lek om de lekte inne, men sminken skulle av før de gikk ut døra :P

Skrevet

Hadde ikke fått sminke av meg ihvertfall :)

Skrevet

Hva med noe hårstæsj, strikker og en slags lepsyl/lipgloss? Da får hun noe av det hun ønsker seg, uten at det blir for voldsomt!

Skrevet
Hva med noe hårstæsj, strikker og en slags lepsyl/lipgloss? Da får hun noe av det hun ønsker seg, uten at det blir for voldsomt!

enig!

Skrevet

Tror jeg hadde gått på estetique e.l. og lagt frem hvem som skulle ha sminken og budsjettet mitt. Så hadde jeg gått for deres forslag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...