Gå til innhold

Dere som har Ipad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyde? Jeg kjøpte meg for noen mnd. siden, men kan ikke si jeg er kjempefornøyd. Alt er så tungvindt i forhold til pc. Facebook er et kapittel for seg selv. Trodde jeg skulle bli vandt med den. Angrer at jeg ikke heller brukte pengene på ny pc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker padda, bruker nesten aldri pc lenger, annet enn til oppgaveskriving.

Skrevet

Jeg også elsker padda! Bruker nesten ikke pc lengre. Ang facebook, har du lastet ned facebook- appen?

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med min ihvertfall! Hva er det du er misfornøyd med da?

Det er litt tungvint å måtte skrive lange dokument på ipaden, så sånt bruker jeg pc til (de få gangene det trengs)..

Skrevet

Kjempefornøyd med min :) Alt er så lettvindt syns jeg. Og den blir alltid med på ferier og lange bussturer osv.

Skrevet

Jeg føler at alt går, men er mye mer tungvindt i forhold til pc. Har lastet ned facebook appen ja, men liker mye bedre pcen på facebook. En annen ting den blir fort tung å holde, så etter 10min så må jeg sette den fra meg. Når en skal klikke på linker må jeg ofte zoome først for å klere å treffe. Ofte prøver jeg å treffe uten å zoome og treffer da selvsagt feil link og må begynne å bla frem og tilbake.

Skrevet

Elsker ipaden. Når det gjelder facebook, åpner jeg det bare i vanlig nettleser, da blir den som vanlig. Jeg liker heller ikke appen... Så har jeg skrudd av logisk skriving, for det synes jeg var knotete. Eneste som er dumt, er at det er en del filmsnutter som ikke støttes av programvaren...

Skrevet
Elsker ipaden. Når det gjelder facebook, åpner jeg det bare i vanlig nettleser, da blir den som vanlig. Jeg liker heller ikke appen... Så har jeg skrudd av logisk skriving, for det synes jeg var knotete. Eneste som er dumt, er at det er en del filmsnutter som ikke støttes av programvaren...

Bare å laste ned iswifter, så får du sett alt (jeg har ihvertfall ikke funnet noe som ikke funker i den :) )

Skrevet

Men, hve er det som er så fantastisk med Ipaden da? Jeg heller klarer ikke å forstå det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...