Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 Bare et lite glad-utbrudd fra meg! Fikk lyst til å dele det at ikke alt behøver å være slitsomt og vanskelig med en baby i huset. Tenk at barseltida kan være så avslappende! Har en baby på under 2 uker hjemme, og to skolebarn fra før. Fikk sove nesten hele natta, kun ett nattmåltid etter neste 5 timer sammenhengende søvn. Så lenge sov jeg aldri de siste 3 månedene av svangerskapet! Lillemann sov også mens jeg var opp og sendte to blide og uthvilte storesøsken til skolen, og etterpå rakk jeg også å dusje leeenge... Deretter tilbake til senga, og en ny runde med pupp, før vi sovnet igjen begge to og sov til kl 11! Nå er vi begge oppe, har kost meg med frokost og nettaviser. Sola skinner, det er herlig høstvær, og snart tid for lillemanns formiddagshvil. Da skal vi ut og trille lang tur i finværet. I kveld får jeg venninner på barselbesøk, en snill bestemor har sørget for at jeg har ferdig kake til å servere i fryseren, så det er ikke noe stress det heller. Dette er jo nesten ferie!
TPK Skrevet 25. september 2012 #3 Skrevet 25. september 2012 Så herlig! Jeg var også mer uthvilt de første 2-3 ukene etter fødsel enn jeg var de siste mnd av graviditeten! Men det sier mer om formen min på slutten da, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå