Tauriel Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 Har fått en kul som gjør vondt, kjennes ut som jeg har ondt i ei linje fra litt opp på magen og ned i hoften over kulen (hvis dere forstår hva jeg mener) Kulen har kommet på selve arret der arret krysser et strekkmerke. Noen som har vært borti noe sikt?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #2 Skrevet 25. september 2012 Har ikke vært bort det, men ser ganske mange arr gjennom jobben. Kan være greit å få sjekket kulen, kan være at det er et lite sting som ikke har løst seg opp eller blitt helt fjernet. De stingene som skal løse seg opp selv gjør jo som regel det, men har sett noen få ganger at det kan være en liten del som ikke gjør det, eller tar mye lenger tid enn resten, og at kroppen da danner et "forsvar" mot den. Hvis det ikke er det så kan det være litt ekstra arrvev, evt med en irritasjon akkurat der, siden du med arret og strekkmerket egentlig har to arr som krysser hverandre. Noen får litt mer dypereliggende arrvev som kan gjøre at vev "henger seg litt opp" og kan gi litt smerter. Hvis det kun er arrvev så bruker faktisk arrbehandling med akupunktur å virke veldig bra! Sjekk om akupunkturen jobber med arrbehandling. Få sjekket det først hos legen, så du er sikker på at det ikke er en betennelse pga sting.
Tauriel Skrevet 25. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2012 Oki, skal ta meg en tur når jeg får penger (har ikke råd for øyeblikke, men blir det verre låner jeg penger og drar ..) Første som slo meg var ei kvise siden jeg pleier og få det i strekkmerkene, men det at den gjorde vondt på den måten gjorde at jeg tenkte og høre om andres erfaring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå