Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 Felt 109, rad 13 sånn midt i ca. Har aldri vært i spektrum så veldig usikker.
Cinnamon4 Skrevet 25. september 2012 #2 Skrevet 25. september 2012 Vi skal dit også, jeg fikk på hjørnet langt opp.... Tror du har bedre plasser enn meg. Dog, min søster var der en gang på noe annet og hadde plasser ganske langt frem, de så dårlig, så bedre langt vekk og mindre )
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #3 Skrevet 25. september 2012 Ja jeg er så usikker når jeg ikke har vært der tidligere. Er jo greit å få valuta for pengene! Men regner med at å sitte litt oppe gir mer oversikten hvertfall. Noen flere med erfaring her?
It's all about me Skrevet 25. september 2012 #4 Skrevet 25. september 2012 Dinosaurene er digre så en bør sitte litt bak. Jeg fikk beskjed da jeg bestilte at langt bak på de første feltene eller helt først på feltene bak er de beste. Igjen så kommer dinosaurene inn på kortsiden ved felt 109, så det er vistnok en fordel å sitte mot den andre kortsiden. Plassene du har er greie, og dere vil nok kose dere. Gleder meg, ungene vet ikke at vi har billetter, så vi skal overaske dem med å ikke fortelle hva som skjer før vi er der
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #5 Skrevet 25. september 2012 Ja okey, Hun på billettservice sa at felt 108 og 109 var de som gikk først nemlig. Så antok at det var gode plasser. Vi er forholdsvis langt bak sånn sett. Så egentlig burde vi vært på felt 108 eller 107 du mener? Har heller ikke fortalt noe her Så gleder meg til å overraske med show!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå