Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 Og trives du med det? Eller skulle du ønske du kunne bodd et annet sted?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #2 Skrevet 25. september 2012 Bor i Trondheim. Trives godt her. Ikke langt til fjell eller bygd om jeg ønsker det:) Slik jeg ser det er det bedre å ha masse kulturtilbud og aktiviteter her, og heller kjøre ut av byen når jeg føler for å være mer i naturen.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #3 Skrevet 25. september 2012 I byen (Oslo) og kunne ikke bodd noe annet sted. Bor 15 min med bil fra sentrum i ett rekkehusområde rett ved marka, helt supert
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. september 2012 #4 Skrevet 25. september 2012 (endret) Vi har kjøpt hus på landet (Jæren). Vi bor på et felt, med ca 3-500 hus 5 min med bil utfor en liten bygd. Vi trives kjempegodt! Jeg er egentlig en byjente, men har bodd i byen om ikke sentrum og enda mer på landet. Ingen av oss som ser for oss at vi vil flytte verken nå eller senere Endret 25. september 2012 av moota m storesøster&lillebror
L-8 Skrevet 25. september 2012 #5 Skrevet 25. september 2012 Innenfor ring2 i Oslo. Vil enten bo her jeg bor eller skikkelig på landet. Forstadslivet er ikke noe for oss.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #6 Skrevet 25. september 2012 Bor på landet, litt utenfor en middels stor by. Trives veldig, for får det beste av begge steder her.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 25. september 2012 #7 Skrevet 25. september 2012 Nå bor jeg i utkanten av en by og trives storartet med det. Jeg har tidligere bott i 7 år på landet (og da mener jeg skikkelig på landet!), og det var ikke helt som jeg hadde sett for meg. Har alltid drømt om å bo på landet, men tiden der fikk meg til å innse at jeg er mer byjente enn jeg trodde
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. september 2012 #8 Skrevet 25. september 2012 Bor 2 km fra byen, men heller ikke på landet.
Sli1 Skrevet 25. september 2012 #9 Skrevet 25. september 2012 Bor på landet, 40 min utenfor Oslo og kunne ikke tenkt meg noe annet. Tanken på å bo i leilighet får meg til å grøsse.. I alle all med barn.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #10 Skrevet 25. september 2012 Vi bor idyllisk og landlig, ved sjøen, i ei koselig bygd med supre oppvekstvilkår for barna. 20 min kjøretur fra Kristiansand. Vil si vi har det beste fra to verdener;;-)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #11 Skrevet 25. september 2012 Bor i gangavstand til sjøen og skogen ca 30 minutt med bil til byen, men kun 1 min med bil eller 8 min gangavstand til nærbutikken.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #12 Skrevet 25. september 2012 Bor på landet, 40 min utenfor Oslo og kunne ikke tenkt meg noe annet. Tanken på å bo i leilighet får meg til å grøsse.. I alle all med barn. Hehe Vi bodde på Jessheim i en liten tomannsbolig. Bor nå i Oslo i en leilighet som er mye større. Vi bor nå, praktisk talt, på markagrensa og trives mye bedre. Bedre turforhold og nærhet til byen. Angrer ikke! Vi trivdes på Jessheim også, men vil bare si at å bo i leilighet også kan være supert, selv med små barn....
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 25. september 2012 #13 Skrevet 25. september 2012 Bor på landet, ca 9 km til "byen"
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #14 Skrevet 25. september 2012 bor i stjørdal, 20 minutt til trondheim sentrum.
Gjest Mentha Skrevet 25. september 2012 #15 Skrevet 25. september 2012 Bor på landet her og, 5 mil til byen. 1,5 mil til nærmeste sentrum med butikk og bhg. Vokst opp i by, og elsker landlivet, med passelig avstand til byen
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 25. september 2012 #16 Skrevet 25. september 2012 Bor ca 10 min fra en by. Trives veldig godt med det nå når jeg er litt eldre og har fått barn. Men har vokst opp rett utenfor Oslo, og bodd i sentrum i mange år. Synes det var herlig det også, men det passet bedre til den livsstilen jeg hadde da. Men når ungene har blitt store og flyttet hjemmefra, så blir nok tilværelsen som pensjonist tilbrakt i en by
Gjest Miryks Skrevet 25. september 2012 #17 Skrevet 25. september 2012 Midt i byen. Drømmer om å bo 5-10 minutter unna storbyen med bil.
Tingenes Herre Skrevet 25. september 2012 #18 Skrevet 25. september 2012 I villabebyggelse rett utenfor bykjernen. Buss og trikk stopper i nærheten. Kunne ikke tenke meg å bo noe annet sted. Er egentlig en skikkelig byjente, men vil at tulla skal vokse opp "på landet" :-)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #19 Skrevet 25. september 2012 Bor sentralt i Oslo, i leilighet men med fin felleshage. Elsker bylivet og hadde ikke taklet å måtte bruke mye tid på hus og hage og ikke ha venner og kulturtilbud rett i nærheten. Ikke mannen heller. Derfor bor vi heller litt trangt.
Miamimom Skrevet 25. september 2012 #20 Skrevet 25. september 2012 Bor landlig, 2 km fra en av kommunens største og mest attraktive boligfelt,og 6 km fra sentrum av en middels stor by. Det er helt perfekt for oss,synes vi får det beste av to verdner. Stort hus med stor hage,og turmuligheter bare ved å gå ut døra,samtidig som det er kort vei til shopping,restauranter og kulturtilbud.
håperpåvinterbarn Skrevet 25. september 2012 #21 Skrevet 25. september 2012 Oj, ser at jeg er i mindretall her...jeg bor på bygda, ca 1 time unna byen. Trives veldig godt her. Jeg jobber i byen da, men det er alltid godt å komme hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå