Gå til innhold

Blør igjen, ikke spotting!


April Love

Anbefalte innlegg

Da trodde man jo at man var safe, er 12 uker, men neida, i morges begynte jeg og blø igjen, og det gir seg ikke! Jeg er sååååå lei, ikke kommer jeg meg til lege før i morgen heller... :( Har skikkelig vondt i mage og rygg også nå, så tviler på det går bra, slik som da jeg blødde i uke 7, for det er mere denne gangen.. huff, har ikke lyst og melde meg ut herfra! :(

 

Blir det ikke noe nå, så venter jeg til neste år før jeg prøver igjen, iallefall til i desember, siden jeg skal gifte meg i november!l

 

Forøvrig får dere ha en fin dag videre, så skal jeg prøve og slappe av til jeg kommer meg til legen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en blødning forrige søndag,med smerter og en del blod. Fikk komme på ul dagen etter,og han kunne se der at det antagelig var godt noen blodkar i livmoren.. Alt vel altså!! Håper du får gode nyheter i morgen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul i går, sansynligvis så har vel hjertet slått den ene gangen jeg var på ul for 4 uker siden, etter det har baby ikke vokst, og ikke tegn til aktivitet eller liv... Skal ta noen tabeletter på lørdag, da er legen min tilbake, så får jeg prøve på nytt etter bryllupet i november! Så får jeg drikke sjampis alike vell, selv om jeg heller ville vært gravid og 19 uker på dagen vår...

 

Til alle dere andre, går nok bra med dere, den magiske grensen er nok nådd allerede, og spis sjokolade, det sies risken for spontanabort reduseres med 20 % da...

 

Klem til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff, føler virkelig med deg :'( vært igjennom det samme jeg også. håper du har noen hos deg på lørdag, som er til støtte for deg.

håper det blir fort igjenn etter bryllupet.

stooor trøsteklem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...