Gå til innhold

sykemeldt pga senebet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kontorjobb, og sitter konstant ved pc.

skal til legen i dag pga smerter i høyre håndledd.

blir man sykemeldt av dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan man bli. Jeg jobbet på legekontor og ble sykemeldt pga det (og skulder/nakke) fordi jobben ikke kunne tilrettelegge slik at jeg kunne la være å ta blodprøver, noe som trigget smertene til grensa av det uutholdelige.

Men om du har mulighet for å tøye og bøye på håndleddet (få legen til å vise deg) så anbefaler jeg at du gjør det 10-20 sekunder hver time eller så. Det hjalp meg veldig!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Kan fort bli sykmeldt for senebetenelse ja, vet ikke om det er pga fare på jobben eller hva som utgjør det. Men samboeren her, og broren hans har begge blitt sykmeldt pga det.

Skrevet

jeg faller mellom barken og veden. er vikar og kontrakten går ut om 1,5 uke. vil ikke ha sykemelding pga at jeg føler det blir feil av meg. men vil ik at dette skal bli værre......

Gjest Sekretøsa
Skrevet
jeg faller mellom barken og veden. er vikar og kontrakten går ut om 1,5 uke. vil ikke ha sykemelding pga at jeg føler det blir feil av meg. men vil ik at dette skal bli værre......

da kliner du til med en kur med voltaren og kjøper deg en støttebandasje til håndleddet på apoteket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...