Gjest April barn <3 Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 Har sluttet å amme.. Nå holder brystene på å sprekke! Har hatt forferdelig vondt siden igår. Forsøkt å gå i dusjen og håndmelke, er så sprengt at det kommer ingenting ut. Nå er ikke jeg god på å håndmelke heller. Hva kan man gjøre og bruker det ta lang tid før det gir seg?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #2 Skrevet 25. september 2012 Kjøp en pumpe, så du får ut det verste! Om du ikke får tømt det overflødige som gjør at det sprenger, så kan du få store smerter!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 25. september 2012 #3 Skrevet 25. september 2012 Oida :-/ Høres forferderlig ut! Er enig med #2.. Inntil da, så spørs det jo litt på håndmelkingen, hvordan gjør du det? Her var det efektivt ved å: ta et lett tak i det mørke feltet rundt brystvortene, trekk tilbake, og klem mens du drar mot brystvorta. Når brystet blir så fullt, så må det nok gjøres noen turer før du får ut noe som helst. Hvor lenge ventet du før du prøvde å håndmelke? Her håndmelket jeg noen dråper for hver time, om jeg hadde muligheten, da ble melkeproduksjonen mindre, ganske fort..
Gjest April barn <3 Skrevet 25. september 2012 #4 Skrevet 25. september 2012 Jeg pumpet bort det verste igår kveld og nå synes jeg det er blitt verre.. Mulig siden jeg er på dag to uten amming. Nå er smertene store, gjør vondt å bære sønnen min, vondt å ligge og vondt å ha armene helt inntil kroppen. Kan brystet sprenges?.. Får trøste meg med at jeg aldri har hatt så store pupper før ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå