Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 Noen som vet om denne kan gi noen bivirkninger, evt hvilke? 1 uke til termin og har fått infeksjon i underlivet, så håper det er ok å ta disse kapslene.
2 hjertegull :) Skrevet 25. september 2012 #2 Skrevet 25. september 2012 Så sent i sv.skapet bør du virkelig rådføre deg med lege. Man bør ikke ha noen infeksjoner nedentil under fødsel, for barnet kan bli sykt. Så da bør du kanskje ha noe sterkere enn vivag, for å være sikker på å bli kvitt det..? Sånn forøvrig er det ikke noen fare med vaginalkapsler så lenge de føres inn med fingre og ikke applikator.. Slik har jeg forstått det.. Men sjekk med legen din!
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. september 2012 #3 Skrevet 25. september 2012 Noen som vet om denne kan gi noen bivirkninger, evt hvilke? 1 uke til termin og har fått infeksjon i underlivet, så håper det er ok å ta disse kapslene. Da har du vel fått de av legen vil jeg tro?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #4 Skrevet 25. september 2012 Kjøpte de reseptfritt på apoteket, har brukt de før-men var ikke gravid da. Er en intens fiskelukt så er ikke i tvil om at dette må være bakteriell vaginose. Men håper virkelig at jeg ikke må føde med den lukta-er grusomt!! Har tatt prøve hos legen, men ikke fått svar enda. Er det noen fare for at det kan være snakk om GBS? Den gir vel ikke slik lukt nedentil?
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. september 2012 #5 Skrevet 25. september 2012 Åja, sÅnn Å forstÅ. Nei, nÅr jeg hadde GBS sÅ lukta det ikke noe hvertfall
fisken2015 Skrevet 25. september 2012 #6 Skrevet 25. september 2012 Vivag er ikke farlig å bruke i svangerskapet, men er vel tvilsomt om det vil hjelpe mot BV.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå