Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 Får inderlig ikke håpe det. For nå etter svineinfluensaen tror vel alle at vaksine er unødvendig. Eller kanskje myndighetene innfører tvang hvis det viser seg nødvendig. Jeg blir alltid litt redd når jeg leser om nye farlige sykdommer. http://www.forskning.no/artikler/2012/september/334698
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #2 Skrevet 25. september 2012 Før eller siden kommer det en sykdom som virkelig er farlig for mennesker, det er alle forskere enige om. Da håper jeg virkelig at vi har en vaksine og at folk lar seg vaksinere.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #3 Skrevet 25. september 2012 Vi kommer ikke til å vaksinere uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå