Tingenes Herre Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 Evt hvor mange ganger og hvorfor? Jeg ble medlem i 2008, og har byttet nick en gang. Ble paranoid på at noen ute i det virkelige liv hadde kjent meg igjen her inne ;-D
Gjest Vicky Pollard Skrevet 25. september 2012 #2 Skrevet 25. september 2012 Nei, jeg dukket opp fra ingen steds....
It's all about me Skrevet 25. september 2012 #3 Skrevet 25. september 2012 Jeg har byttet en gang, kun fordi jeg ønsket forandring. Het tidligere Intensity. Vurderer å bytte igjen da jeg nok en gang er lei det jeg har, men aner ikke til hva.
Mamma4livet Skrevet 25. september 2012 #4 Skrevet 25. september 2012 1 gang av samme grunn som deg, men det er lenge siden.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 25. september 2012 #6 Skrevet 25. september 2012 Har byttet noen turer, siden jeg var så "smart" å sette nick etter hvordan det lå ann med barn og prøving, men nå har jeg funnet et nick som vil kunne passe uansett hva
Musemorbr / Skrevet 25. september 2012 #7 Skrevet 25. september 2012 Ja. Jeg byttet i januar. Da ble jeg lei av å ha linket opp til bloggen min, i tillegg til at nicket mitt var det samme som bloggnavnet. Følte for å skille de to, siden de ikke hadde noe med hverandre å gjøre og jeg uansett er en heller kjedelig av og på-blogger. Laget ny profil og endret til falske registreringsopplysninger, i tillegg til en annen mail som ikke inneholdt navnet mitt. Dette siden det var noen sikkerhetsglipper her inne, og da det ble gjort var det like greit med nytt nick også.
Fire småtroll Skrevet 25. september 2012 #8 Skrevet 25. september 2012 Ja, byttet nick da de gjorde om sidene her, ny start
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. september 2012 #9 Skrevet 25. september 2012 Nei det gidder jeg ikke. Prøver ikke å gjemme meg og bryr meg ikke så masse om noen kjenner meg igjen. Har heller ikke fantasi til å komme på noen nye nick
Har en farlig sexy mann Skrevet 25. september 2012 #10 Skrevet 25. september 2012 Jeg har vært her siden 2003, og har byttet nick en gang. Jeg laga en del furore her inne ei stund, men nå har jeg en dempet profil..
Mrs. Bouquet Skrevet 25. september 2012 #11 Skrevet 25. september 2012 Ja, jeg byttet i går faktisk, til et mer anstendig.
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. september 2012 #12 Skrevet 25. september 2012 Jupp. Byttet 1 gang. Hadde litt ymse bak det gamle nicket da, med barn i magen og slikt.... Men byttet når sidene ble nye.
2 hjertegull :) Skrevet 25. september 2012 #13 Skrevet 25. september 2012 Jeg har vel bytta to ganger. Var aktiv her inne da jeg fikk første barnet mitt for 4 år siden. Så har jeg ikke vært så aktiv på flere år, før jeg ble gravid med nummer to. Bytta da nicket til 1 hjertegull + junispire siden det var mer passende Og så bytta jeg jo nå når babyen ble født, men det er jo så likt at det teller kanskje ikke..?
☆☆☆ Skrevet 25. september 2012 #14 Skrevet 25. september 2012 Bytta ein gong, då eg oppdaga at det var ei her med nesten identisk nick. Hadde berre vore her nokre veker, og hugsar rett og slett ikkje kva eg brukte før. Mulig chocoholic, viss det ikkje var på eit anna forum..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå