Gå til innhold

Har alle fått vedtak om permisjon fra NAV?


charnelle

Anbefalte innlegg

Gikk ut i permisjon i går men har ikke fått noe i posten fra NAV ennå. Ringte de fredag og de hadde fått alt de trengte av papirer sa de, men hun skulle purre på saksbehandleren.

Er det flere som opplever treghet fra NAV?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shanti ♥

Heller ikke fått vedtak fra NAV, men har kontakt med saksbehandler, og det er visst i gjære (er noen detaljer som må avklares bare).. Er en av dem hvor arbeidsgiver utbetaler og får tilbakebetalt fra NAV, så for meg har det egentlig ingen praktisk konsekvens :) Er det lenge siden du sendte inn papirene? Jeg sendte dem inn ca uke 31-32 og fikk etter ganske kort tid beskjed om å be arbeidsgiver sende inn inntektsopplysninger. Om ikke arbeidsgiver gjorde det innen en gitt frist ville søknaden bli avslått.. Du kan jo ta en telefon til NAV og høre? Gratulerer med permisjon i alle fall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte også i uke 31-32 og ringte et par uker senere for å være sikker på at arbeidsgiver hadde sendt sin del, noe de hadde gjort.

Så skjønner ikke helt hvorfor ting henger. Her er det NAV som utbetaler, ikke arbeidsgiver.. Ringte de før helgen, men dama skulle bare purre på saksbehandler. Men regner jo med at alt er i orden og at det bare er treghet i systemet.. Blir jo litt utålmodig av sånne ting, liker å ha orden i forhold til NAV :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var veldig treg med å sende det inn men skal ikke gå ut i permisjon før på fredagen, men lurer på hvor raske de er på kontoret.

Tenker jeg nok så er de ikke ferdig før om leeenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke fått noe vedtak fra Nav og jeg begynner tredje uke av permisjonen nå. Men er så heldig at jeg får permisjonspenger av arbeidsgiver og de får igjen fra NAV, så jeg trenger ikke bekymre meg for det økonomiske. Ja, de er utrolig treige. Hvis alle papirer er i orden så er det jo bare å vedta søknaden om permisjonspenger. Hva er greia??? Skjønner meg ikke på NAV...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fått brev at lønningskontoret skal sende inn skjema for lønningene mine. trudde dette gikk automatisk jeg.

men tydeligvis måtte jeg minne dem på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...