Gå til innhold

Dersom jeg sier at...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker str xl i thights, størrelse 46 i bukser, størrelse l/xl i gensere og topper... hva tror dere om meg da? Om hvordan jeg ser ut, hva jeg veier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, da er du vel stor, da? Hva vil du med dette, skjønner ikke helt poenget...?

Skrevet

Blir vanskelig å gjette vekt når man ikke vet høyden en gang. Men vil tippe du er 20-30 kg overvvektig.

Skrevet

Siden du spør så tipper jeg at du har ca 15 kg for mye ;)

Jeg kan også bruke xl i noen klær, det har jeg gjort i mange år, selv når jeg veide 65 kg..

Bruker som regel 42 i bukser nå, men er ikke svær.. er ca 10 kg for mye og litt bred over hoftene ;)

Skrevet

Ja, enten tenker jeg at du er ca 15-20 kg overvektig, eller så er du en stor og høy, litt maskulin dame noe ala Anne Grete Preus.

Skrevet

Evt kan du være normalvektig og gravid. :)

Skrevet

Jeg er 170 høy og veier 94 kg, og bruker samme str som deg, HI..

Skrevet

vetdu, jeg kan godt bruke samme str og har ikke såå veldig mye ekstra. Men syns mange klær er penere med litt rom i seg:)

Skrevet

Jeg kjøper også noen ganger gensere i xl selv om jeg er en 36/38. Noen modeller er kulere med mye vidde.

Skrevet

Enten er du litt rund, eller så er du lang. Jeg har en slektning som er tynn som et siv, men som må opp i størrelser for å få det langt nok på armer og ben.

Skrevet (endret)

Jeg tenker at du selv synes det er kjedelig å bruke store størrelser og at du er opptatt av hva andre mener, ellers hadde du ikke spurt. Ut fra størrelsene tenker jeg, under forutsetning at du er gjennomsnittlig høy, at du veier 15 kg over "idealen" og at mye sv overvekten din sitter på rumpa di.

Endret av Zebrah
Skrevet

Jeg er 170 høy og veier 94 kg, og bruker samme str som deg, HI..

Akkurat det samme her :)

Skrevet

Jeg er 171 cm høy og veier 89,5 kg. og bruker samme størrelsene som deg. DU ser ut som meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...