fikas Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Føler meg som supermann nå, minst!! En times styrkeøkt med instruktør. Fy, så god å kjenne overskuddet igjen etter 8 uker med kvalme og oppkast jobber gjør jeg igjen, å! Nå er ut snart "meg selv" igjen selv om jeg blir en større utgave en liten stund til, da Nå blir de bare deilig å få tilbake litt av musklene som var der for en stund siden - det forsvinner jammen mye når man er sengeliggende!! Men nå er jeg i gang og jeg har ikke tenkt å gi meg (supermann, oh yes!!)
Gjest Gullguttene Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Gratulerer, superwoman! Gleder meg til å begynne på'n igjen selv etter et svangerskap med mye sykdom og bekkenløsning
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Send litt treningsmotivasjon til meg da kos deg videre i svangerskapet!
fikas Skrevet 24. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2012 Send litt treningsmotivasjon til meg da kos deg videre i svangerskapet! Sender all mulig motivasjon videre! Å føle seg så crappy dårlig form på vei ut av gymsalen for så å kjenne overskuddet komme unner jeg alle Selv om jeg nå er så gira i toppen at jeg ikke får sove haha..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå