Gå til innhold

Er dette for slemt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt til og Kalle Datteren min Josefine etter mormor, så tenkte jeg Elise,men synes kanskje det ble litt dumt, så Tenkte jeg på Andrea synes det er kjempe Nydelig,og dessuten heter faren Andreas,så da blir det litt oppkalling også,men lurer på om det er veldig slemt og kalle babyen Andrea,siden lille kusinen min het det og døde 26 Mars 2011,skal selvsag spørre Onkel og Tante om det,men synes dere at det er veldig Slemt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lenge di syns det er greit så ser jeg ikke noen grunn til og ikke bruke det navnet.

Skrevet

Takk for svar :) Skal Spørre etter 3D ultralyden,vil ikke spørre unødvendig hvis det er en gutt

Skrevet

Slemt vil jeg ikke si at jeg synes det er, men kanskje litt upassende? Med tanke på at det navnet alltid vil minne de på deres datter osv.

Skrevet
Takk for svar :) Skal Spørre etter 3D ultralyden,vil ikke spørre unødvendig hvis det er en gutt

har du snakket noe om det med di før at du liker det navnet eller? min søster kalte opp sønnen sin etter min bror som er død. syntes det var koslig at hun gjorde det. han er altid i våre tanker uansett og tenker ikke mer på ham fordi om hun gjorde det.

Skrevet

Så sørgelig at de mistet baby Andrea for ikke så lenge siden!!! For en sorg!! Kanskje flere i familien din som også sørger over Andrea? Jeg ville latt onkel og tante og øvrig familie hatt navnet og minnet om sin unike baby i fred. Du kan jo tenke litt mer på det? Finnes ikke noe rett og galt i denne saken, men kan være vanskelig å ta inn over seg sorgen over å miste et barn når man ikke har vært der selv. Jeg tror faktisk jeg hadde blitt veldig opprørt over en slik forespørsel, men det betyr ikke at det ikke er lov å spørre...

Ps. Synes de andre navnene du har tenkt på også var fine.

Skrevet
har du snakket noe om det med di før at du liker det navnet eller? min søster kalte opp sønnen sin etter min bror som er død. syntes det var koslig at hun gjorde det. han er altid i våre tanker uansett og tenker ikke mer på ham fordi om hun gjorde det.

Nei har ikke det,vil ikke ta det opp før det blir nødvendig

Skrevet

[quote name=Hønemor :P' timestamp='1348519849' post='144576185] Så sørgelig at de mistet baby Andrea for ikke så lenge siden!!! For en sorg!! Kanskje flere i familien din som også sørger over Andrea? Jeg ville latt onkel og tante og øvrig familie hatt navnet og minnet om sin unike baby i fred. Du kan jo tenke litt mer på det? Finnes ikke noe rett og galt i denne saken, men kan være vanskelig å ta inn over seg sorgen over å miste et barn når man ikke har vært der selv. Jeg tror faktisk jeg hadde blitt veldig opprørt over en slik forespørsel, men det betyr ikke at det ikke er lov å spørre... Ps. Synes de andre navnene du har tenkt på også var fine.

Er vel mest de som sorger enda,men så klart,er jo kjempe trist for alle. Synes dessverre Josefine Elise blir for Tungvidt,men jeg får se hva som skjer,er mest sannsynlig en gutt uansett,så da slipper jeg og gjøre noen som helst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...