Gå til innhold

Er d så vanskelig ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har med yoghurt til jenta vår i barnehagen hver dag, men denne får hun maks 1av 5 ganger. Spurte i dag om hun ikke får yoghurten sin, å har hun m seg d i dag da?

Til tross for at jeg gir beskjed hver dag om at hun har m og vi setter den i kjøleskapet ! Blir litt gal på de jeg, hun er så sulten når jeg henter halv fire og d e nettopp d jeg vil unngå ved å ha yoghurt til frukten.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De får bare Frukt i min barnehage og Yoghurt til Frokost

Gjest Gullguttene
Skrevet

Har opplevd det noen ganger selv. Tok det opp med bhgen og fikk beskjed om at det noen ganger var vanskelig å holde styr på når den ikke ligger i matboksen. Har ikke funnet noen matboks som er høy nok for yoghurten uten at den blir alt for stor. Vil ikke at resten av matpakka skal turne rundt heller.

Skriver du navn på den?

Skrevet

Skriv navn på yoghurten, så vet de hvem den tilhører :)

Skrevet

Ja har en egen boks hvor akkurat yoghurt og en liten boks m havregryn går oppi :) merket med navn og jeg gir beskjed hver dag at hun har med yoghurt!!

Skrevet

Denne matboksen har perfekt plass til yoghurten! ( og masse annet..)

 

http://www.lunchboxes.com/goodbyn.html

 

Denne har mer enn nok plass til to måltider i bhg. Kommer med en liten flaske i midten, som jeg av og til har melk i, når han får med seg en sånn mini-eske med cornflakes. Den virker gedigen i begynnelsen, men vi har brukt denne i mange år, og den er super!

Skrevet

På www.going.no har de mange matbokser hvor det er plass til yoghurt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...