Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Hva er det med mannfolk?? Når det er jeg som steller barn, organiserer alt med de, planlegger middag, gjør husarbeid, ja egentlig alt som har med barn og hus å gjøre, er det er selvfølge. Gjør han noe, bare det å skifte en bleie, ja da er det så stort og oioioi så mye han hjelper til hjemme og da er det iallfall jeg som skal lage middag, skifte resten av bleiene, og styre resten av dagen!!! For han har tross alt skiftet bleie han, så da skal han få sitte på sofan resten av kvelden! Ååååh blir kvalm!!!! Skjønner de ikke at de ikke skal HJELPE til hjemme!??!? 50% av alt hjemme er deres jobb!! Og det er deres absvar at det blir gjort! Det er ikke sånn nå lenger at mennene skal it å skyte middag mens damene skal stå på kjøkkenet med barna i skjørtekanten og vente! Funker liksom ikke å komme med det argumentet! Nei det er sant... Det er jo han som må skifte dekk.. Aaahhh da får jeg vel bare finne meg i å gjøre resten av alt som har med hus og barn og gjøre, for han er sikkert sliten etter de to timene i året han bruker på det. Sorrry... Veldig frustrert her!!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 He he he, kjenner meg så igjen! Mannen her mente at siden han klipper plen og måker snø, så er det legitimt at jeg gjør ting inne. I vinter måkte han snø 2 ganger, og han klipper plenen ca 1 gang hver 2.uke....ooh, flink!
*Miss Flua* Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 He he he, kjenner meg så igjen! Mannen her mente at siden han klipper plen og måker snø, så er det legitimt at jeg gjør ting inne. I vinter måkte han snø 2 ganger, og han klipper plenen ca 1 gang hver 2.uke....ooh, flink! Haha, samme her gitt
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 Forslag til dere, damer.... Avtal med mannen at dere i en uke bytter roller. Du gjør ALT han bruker å gjøre en typisk uke, han skal gjøre ALT du gjør en typisk uke. Skriv lister på forhånd over ting dere gjør (detaljert ift hva som gjøres hver dag, og hva som gjøres noen ganger i uken!) og så bytter dere! Tenker det kan bli en tankevekker...
Lakenskrekk Skrevet 24. september 2012 #5 Skrevet 24. september 2012 Utrolig at dere gidder. Er det greit at jeg kommer over og fillerister mennene deres?
*Miss Flua* Skrevet 24. september 2012 #6 Skrevet 24. september 2012 Det har jeg prøvd, men siden jeg er i permisjon for tida så sa han "ja da går du på jobb for meg da". Men tenker jeg skal prøve det igjen når jeg begynner å jobbe
*Miss Flua* Skrevet 24. september 2012 #7 Skrevet 24. september 2012 Utrolig at dere gidder. Er det greit at jeg kommer over og fillerister mennene deres? Gjerne!
Gjest Gullguttene Skrevet 24. september 2012 #8 Skrevet 24. september 2012 Høres kjent ut, men i tillegg er det jeg som klipper (verden minste) plen og stort sett jeg som måker. Skifte dekk gjør han mannen på bensinstasjonen, gitt. Ja, bortsett fra for to år siden da gjorde mannen det.
Lakenskrekk Skrevet 24. september 2012 #9 Skrevet 24. september 2012 Utrolig at dere gidder. Er det greit at jeg kommer over og fillerister mennene deres? Gjerne! Jeg er også i permisjon. Men... Han må jammen vaske klær og vaske ræv
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #10 Skrevet 24. september 2012 Hva er det med mannfolk?? Når det er jeg som steller barn, organiserer alt med de, planlegger middag, gjør husarbeid, ja egentlig alt som har med barn og hus å gjøre, er det er selvfølge. Gjør han noe, bare det å skifte en bleie, ja da er det så stort og oioioi så mye han hjelper til hjemme og da er det iallfall jeg som skal lage middag, skifte resten av bleiene, og styre resten av dagen!!! For han har tross alt skiftet bleie han, så da skal han få sitte på sofan resten av kvelden! ååååh blir kvalm!!!! Skjønner de ikke at de ikke skal HJELPE til hjemme!??!? 50% av alt hjemme er deres jobb!! Og det er deres absvar at det blir gjort! Det er ikke sånn nå lenger at mennene skal it å skyte middag mens damene skal stå på kjøkkenet med barna i skjørtekanten og vente! Funker liksom ikke å komme med det argumentet! Nei det er sant... Det er jo han som må skifte dekk.. Aaahhh da får jeg vel bare finne meg i å gjøre resten av alt som har med hus og barn og gjøre, for han er sikkert sliten etter de to timene i året han bruker på det. Sorrry... Veldig frustrert her!!! er en grunn til at jeg er singel for å si det sånn.. bf var en fyr med sånne holdninger og det skapte trøbbel gitt.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #11 Skrevet 24. september 2012 Forslag til dere, damer.... Avtal med mannen at dere i en uke bytter roller. Du gjør ALT han bruker å gjøre en typisk uke, han skal gjøre ALT du gjør en typisk uke. Skriv lister på forhånd over ting dere gjør (detaljert ift hva som gjøres hver dag, og hva som gjøres noen ganger i uken!) og så bytter dere! Tenker det kan bli en tankevekker... Da skal jeg sitte påræv og se på hans som springer rundt og svetter, og når han sovner totalt utmattet om kvelden skal jeg furte skikkelig fordi det ikke blir no på meg! har faktisk tenkt på å skrive alt jeg gjør i løpet av ei uke! Men det burde kanskje gått et lys opp for han når han rekker å sittepå sofaen i timevis, mens jeg rekker og sette rompa nedpå såvidt en halvtime før leggetid.. Bortskjemt er han!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå