Gå til innhold

Hva betaler dere for vaskehjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snakket med et polsk par og de skulle ha 500kr gangen. Rekkehuset her er 115kvm. Hva betaler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vasker sjøl, det er gratis. Kan anbefales.

Skrevet

Det er svart

Skrevet

Vi har betalt 550 kroner for rekkehus på 125 kvm.

Betaler 600 kroner nå for et par som vasker. Syns det er litt i overkant.

Skrevet

300/time + moms

Dyrt, men billigere enn de fleste byråer.

Den østeuropeiske dama som jobber der får neppe så mye, de får vel en 120,- Om hun hadde kommet og fått 200 hadde hun hatt mye bedre sikkerhet ved kortvarig sykdom, langvarigsykdom er det jo andre deler av sikkerhetsnetteet som tar seg av.

Så føler jeg lke mye er med på å utnytte svake grupper ved å betale hvit, kanskje til og med mer, da jeg føler et fordyrende mellomledd tar godt med penger fra oss begge.

Gjest Shanti ♥
Skrevet

1100 kr per gang, 90 kvm leilighet, 2 personer i 55 minutter (vasker kjøkken og bad, tørker støv, støvsuger møbler og vasker golvene).. Dette er hvitt (Citymaid), i Oslo.

Skrevet
1100 kr per gang, 90 kvm leilighet, 2 personer i 55 minutter (vasker kjøkken og bad, tørker støv, støvsuger møbler og vasker golvene).. Dette er hvitt (Citymaid), i Oslo.

Det var dyrt! Kan ikke tro man får så nøye vask på bare 55 minutter, selv om de er to.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Vi betaler 500 per gang for 92 kvadrat, da betaler vi for litt mer enn tre timer. Vet ikke hvor lang tid hun bruker, men hun gjør jobben og vi er veldig fornøyd. Legger jeg fram sengetøy fikser hun sengene, og er det rene kopper i oppvaskmaskinen tømmer hun den. Vinduer tar hun innimellom. Jeg elsker henne.

Skrevet

Vet naboen betaler 200kr for 2 stk i 1 time. Svart.

Skrevet

Jeg syns 10 kr timen er nok, betaling for de godt nok må jo være å vaske hos meg. Siden jeg er så vakker <3

Gjest Shanti ♥
Skrevet
Det var dyrt! Kan ikke tro man får så nøye vask på bare 55 minutter, selv om de er to.

Joda, det blir rent og pent, og holder akkurat 1 uke... Med èn vedlikeholdsstøvsuging halvveis. Tatt i betraktning at vi har 2 katter ikke det så ille :)

Skrevet

Betalte 350 kr i timen svart for to sm vasket huset vårt :) 120 kvm.. Men så bor ikke vi i byen eller noe, det meste er en smule biligere på landet :)

Skrevet

Jeg håper dere som kjøper tjenester " svart" er klar over konsekvensene dette har både for samfunnet og ikke minst for den enkelt arbeider. Har selv hatt rengjøringshjelp i huset. Betalte 280 kr timen/ 1120 kr gangen. Alltid høy kvalitet på tjenesten, og ikke minst- alltid god samvittighet hos oss. I bunn og grunn handler det vel nå om hva slags moral og menneskesyn du har trådstarter. 500 kr.....Håper du ihvertfall ikke syntes det var for dyrt...

Skrevet

Jeg synes det er helt snålt at dere får andre og ikke minst ukjente folk til å bytte på sengetøyet deres! Og for ikke å snakke om vaske kjøkkenet, tørke støv osv.... Hadde jeg aldri følt meg komfortabel med...

Har ei på jobben min som jobber redusert og som i tillegg har vaskehjelp!!! Og da betaler hun 600 kr, for at det skal komme ei dame og hurtig vaske over gulvet og bytte sengetøy... Hun må rydde alt kvelden i forveien, og sette opp stoler osv... Hva er vitsen da egentlig???

Skrevet
Det er svart

Da bør du legge inn muligheten for 6 mnd fengselsstraff i budsjettet. Det er ikke mange som blir tatt, men det kan bli dyrt om du blir det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...