Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Jeg er altså en mildt sagt evneveik husmor! Lager en skuffkake, sjokoladekake som nå er i ovnen. NåR kan jeg sette den i kjøleskapet for natten? Må den stå ute å kjøle seg helt ned først??
Hybelkanina Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Den bør komme ned mot romtemperatur ja. Hvis du setter den varm k kjøleskapet ødelegger du jo temperaturen i kjøleskapet også, og dermed risikerer du at mer blir ødelagt.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Jeg har aldri sjokoladekaken i kjøleskapet....
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 Jeg har aldri sjokoladekaken i kjøleskapet.... Ikke jeg helller, så sant jeg ikke har trukket den med smørkrem. Da setter jeg den litt kaldt, enten i kjøleskap eller et kjølig rom i huset.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 24. september 2012 #5 Skrevet 24. september 2012 Jeg har alltid sjokoladekaken i kjøleskapet blir så myyyye bedre, får satt seg skikkelig Det går helt fint å sette den inn lunken og
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #6 Skrevet 24. september 2012 Jeg har alltid sjokoladekaken i kjøleskapet blir så myyyye bedre, får satt seg skikkelig Det går helt fint å sette den inn lunken og Ja, mmmm, sjokoladekake må være i kjøleskapet ja!
MrsMilla Skrevet 24. september 2012 #7 Skrevet 24. september 2012 La den stå natta over på rist og legg over et kjøkkenhåndkle. Går heeelt fint!!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #8 Skrevet 24. september 2012 Dette gjorde meg MER forvirret Altså , den skal IKKE stå i kjøleskapet???
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 24. september 2012 #9 Skrevet 24. september 2012 Dette gjorde meg MER forvirret Altså , den skal IKKE stå i kjøleskapet??? Det går fint begge deler, jeg personlig setter den alltid i kjøeskapet for da holder den seg mye bedre
:o) :o) :o) Skrevet 24. september 2012 #10 Skrevet 24. september 2012 Jeg pleier å la den kjøle seg ned på kjøkkendisken, også sette den i ovnen over natten.. Gjerne med et kjøkkenhåndkle over. Ser ut som du kan gjøre akkurat som du vil her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå