Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Nå har jeg ENDELIG fått meg fulltidsjobb. Og vi er på husjakt. Alt begynner å bli lagt til rette for barn nr.2, og vi er begge kjempeklar. Vi har en gutt på snart 3,5 år og det er på høy tid med nr.2 synes vi. Men pga min jobbsituasjon tidligere har vi villet vente. Men når er greit å bli gravid etter å ha begynt i ny jobb? Starter i begynnelsen av november.
LuksusLiv Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Jeg prioriterte familien framfor jobben, så vi starter prøvingen 2 mnd etter at jeg hadde begynt. Satt på første forsøk.
Marjoriee Dawes Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Det er det vel bare du selv som kan føle på egentlig, men jeg ser ikke noe vits i at du skal vente hvis alt har falt bra på plass. Har aldri hørt om at det skal være noe annerledes å bli gravid i ny jobb, det tar jo kanskje tid å lage baby og ikke minst de 9 mnd det tar å gå gravid i tilegg. Da er vel ikke jobben akkurat ny etter 9 mnd mener jeg.
Major HotLips Houlihan Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 Tror jeg hadde jobbet 8 mnd da jeg ble gravid, hadde skjedd raskere og hadde det ikke vært for den j.... p-sprøyta det gikk helt fint og det var ingen sure miner heller, tror egentlig de ventet litt på det for ting lå liksom tilrette for et til barn
peek-a-boo Skrevet 24. september 2012 #5 Skrevet 24. september 2012 Nei, nei, nei!! Jeg ville så absolutt ventet... det er hva jeg mener, men jeg ble uplanlagt gravid nå nettopp, er helt ny i jobben og føler meg skikkelig ufokusert, trøtt og kvalm om dagene, og det er ikke å anbefale i ny jobb! Føler jeg ikke greier å yte mitt beste, og det er ingen god følelse, i hvert fall ikke når det er snakk om drømmejobben og jeg bare er ansatt i vikariat. Du vet ikke hvordan formen blir...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå