Gå til innhold

Flere enn meg som irriterer seg over " Fotballfrue"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rart hva man skal irritere seg over, men sånn er det vel når man er i permisjon og går hormonell rundt og venter på at ungen skal poppe ut!;-P

Vel, noen fler enn meg som irriterer seg over Fotballfrue-bloggedama? Hun fremstiller altså seg selv som så overperfekt at jeg blir helt uvel! Jeg mener - Hvem i helvette er det f.eks som springer på tredemølla med perfekt oppsatt hestehale med en sånn latterlig perfekt krølltang vipp på enden av hestehalen?! Jeg spyyr!! Eller som til enhver tid tripper rundt i skyhøye hæler, med en snerten liten clutch og en gallafrisyre på en helt vanlig onsdag..??

Give me a break jente og vær litt menneskelig da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så mye.

Skrevet

Kunne ikke ha sagt det bedre selv!

Skrevet

Syns bare synd på henne, for hun ser utrolig syk ut og har tydeligvis en mann som ikke bryr seg nevneverdig...

Skrevet

Har verre ting å irritere meg over. Hormonell eller ei.

Det finnes så mange som henne der ute, så hun går egentlig bare inn i mengden.

Skrevet

Da foreslår jeg faktisk at du lar være å se på bloggen hennes, så slipper du unødige irritasjonsmomenter i hverdagen.

Easypeasy..... men da har du jo en mindre å klage over da...

Skrevet

Ja, noen ganger har jeg bare lyst å ruske henne litt i håret. Hun hadde vel fått hjerteinfarkt av det.

Skrevet

Syns hun er inspirerende jeg. Hun kunne vært bare tynn. Uten å trene. Da hadde hun hvertfall vært irriterende. Hun tar vare på kroppen og har overskudd (i motsetning til mange andre) til å pynte seg som hun vil hver dag. Hun har jo livsstilen til det. I motsetning til meg som er alenesmåbarnsmamma,, trøtt og sliten.

Skrevet

Jeg synes egentlig litt synd på henne stakkars..En ting er å freshe seg opp til fest eller en spesiell anledning, men tenk å "måtte" være slik hver dag! Siden hun fremstiller seg så perfekt til enhver tid, må det være desto verre å ha en skikkelig bad-hair-day og generelt slappisdag!;-P

Skrevet

Nei, sidan eg ikkje les bloggen slepp eg å irritere meg ;)

Skrevet

Jeg irriterer meg ikke, men synes det er ganske tragisk at hun får så mye oppmerksomhet. Jeg mener personlig at hun er et forferdelig dårlig forbilde for unge jenter.

Uten å ha spesiell peiling på spiseforstyrrelser vil jeg tro at hun i hvert fall lider av ortoreksi. Det skal jeg ikke blande meg opp i, men å se ut som henne og ha hennes livsstil er ikke verken sunt eller normalt, og bør avgjort ikke være et ideal for ungdommen.

Skrevet

Jeg er enig med Hi. Må være rett og slett slitsomt. Blir sliten av å lese bloggen hennes med tanke på hvor mye tid det ligger bak alle de hverdagslige sysslene hun driver med. Hun kan umulig ha det bra med seg selv. Jeg hadde blitt psykisk knekt . Må være ekstremt slitsom å ha ett så lite avslappende forhold til livet og seg selv. Stakkars jente

Skrevet

Jeg tror også denne jenta lider av ortoreksi. Hun er kjempeflink som trener altså, for all del, men det er nok noe i overkant det hun driver med og det er skremmende hvor mye fokus hun har på trening. Er man 13-14 år er det lett å la seg påvirke....

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Leser ikke den fjerne bloggen hennes så tenker ikke så mye på henne.. Men når jeg bven skjelden gang gjør det, slik som nå, synes jeg bare hun er trist trist og trist.. Så trist det må vre å ikke kunne unne seg god mat her i livet... Jaja, hun om det :-)

Skrevet

Du er nå passe lur som hjelper henne i å opprettholde denne livsstilen du ikke liker da!

Når du trykker på siden hennes får hun penger til å kjøpe og dolle seg mer. Du gjør best i å glemme hele bloggen ;)

Jeg kaster ikke bort et trykk på den dama, det finnes mange andre mer inspirerende blogger enn det der vil jeg tro!

Leser ikke blogger jeg da, har nok med å leve mitt eget liv, det er vel det viktigste? ;)

Skrevet

Jeg irriterer meg ikke og leser bloggen som hverdagsunderholdning og har brukt en del av oppskriftene. Men jeg tenker jo at dette er latterlig. Hun kommer med en del gode tips og bildene er flotte de, men det livet der virker ikke noe godt eller naturlig ut.

Skrevet

Haha..jeg skiller meg i vert fall ut! Jeg liker skikkelig godt fotballfruen jeg.

Skrevet

Hun selger vel sjela si for å reklamere for all mulig dritt på bloggen sin. Hun er bare for perfekt, snart smeller det tenker jeg.

Skrevet

Hehehe, er jo helt enig med deg. Men jeg irriterer meg ikke over det. Skjønner liksom ikke hvorfor så mange ser opp til henne, eller er så interessert i henne. At ikke folk har gjennomskuet det dårlig selvbildet hennes og den sykelige opptattheten hun har over å være perfekt. Det er jobben hennes ja... hun gjør jo dette for å tjene penger på bloggen. Og tydeligvis er det mange lesere som er opptatt av henne. Vil tippe mange unge jenter. Noe jeg syns er synd. Det øker stadig presset om å være enda mer perfekt. Hvor skal det ende?

Skrevet

Hun innrømmer jo med jevne mellomrom at hun HAR vært syk, og hatt et for anstrengt forhold til mat og kropp, men det var FøR. Så går det en stund, så kommer det igjen. Ikke frisk.

Og dy som sier at hun har livsstilen til det. Det er jo akkurat det hun ikke har. Hvem dresser hun seg egentlig opp for hver dag i Siljan? De to veskehundene hun har kanskje. Og fotballtrollet sitt, som en sjelden gang er hjemme og tar bilder av henne. Må forresten være et flott forhold, hvor alt dreier seg om bloggen hennes. Men hun om det, er hun syk så lever hun nok for det "perfekte" imaget sitt på bloggen. Det sprekker nok. Bare synd hun blir sett på som et forbilde av unge jenter, som igjen feeder hennes higen etter å være perfekt. Dårlig sirkel ass.

Skrevet

Det er sikkert mulig at hun faktisk får i seg mat og at hun trener på en grei måte, men uansett så virker hun jo opphengt i at maten skal være sunn hele tiden.. og hun er virkelig veldig, veldig, veldig tynn og unge jenter som ser bloggen hennes kan fort tenke at de "må" være like tynne og derfor ta ekstreme metoder i bruk for å bli sånn. For de fleste er IKKE så tynn uten videre.

Jeg kjenner folk som sliter med å legge på seg jeg altså, men de ser fortsatt ikke sånn ut, selv om de er ganske tynn..

Gjest Gullguttene
Skrevet

Jeg irriterer meg ikke over henne. De fleste bloggere blogger jo bare om det positive i livet sitt, og da kan man jo virke perfekt. Tviler på at det finnes noen som er det. Det verste er vel alle de unge jentene som har henne som forbilde, ikke lett å leve opp til den personen hun fremstiller på bloggen.

Skrevet

Niks. Gidder ikke sløse bort energi på noe om det irriterer meg.

Skrevet

Husk nå at det faktisk er jobben hennes å se perfekt ut! Hun lever av bloggen.

Skrevet
Husk nå at det faktisk er jobben hennes å se perfekt ut! Hun lever av bloggen.

Men hun er jo ikke perfekt, og ser heller ikke perfekt ut. Hun ser syk ut. Jobber på psykiatrisk og vi får inn folk med bulimi og anorexi som er tykkere enn denne jenta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...