Chelseafan Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Noen som har gode råd på hvem som er gode? liker best og ligge på Rygg,men hører at det ikke er bra . og på siden er oki,men liker best rygg, er i uke 22
fikas Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Hvorfor er det ikke bra å ligge på rygg? Jeg lå på rygg så og si hele forrige svangerskap, hadde ingen plager med det. Men jeg vet feks svigermor ikke kunne ligge på rygg fordi en nerve kom i klem og hun besvimte så fort av det. Men så lenge man ikke har ubehag eller plager så må man benytte de stillingene man kan, trodde jeg? Det begrenser seg jo selv etterhvert hva som er godt og behagelig
November-spire-79 Skrevet 25. september 2012 #4 Skrevet 25. september 2012 Ja du kan ligge på ryggen hvis du ikke plages med det. Jeg våkner ofte midt på natten av at jeg har snudd meg over på ryggen. Jeg får litt mageknip av det, og må derfor snu meg over på siden igjen. Ellers er det ikke noe problem. Noen kan besvime, men det er oftest når de ligger på harde flater som undersøkelsesbenker o.l har jeg lest
Sprettball88 Skrevet 25. september 2012 #5 Skrevet 25. september 2012 Det beste er visst å ligge på venstre side, skal vi tro nyere forskning på dødfødsler: http://www.forskning.no/artikler/2011/juni/291323 Nå er jo ikke 0,4% større risiko mye i det hele tatt, men jeg har ihvertfall blitt helt opphengt av å ligge på venstre side.. Gleder meg til å ligge på magen igjen jeg
LivHeidi Skrevet 25. september 2012 #6 Skrevet 25. september 2012 Ligger for det meste på venstre side med en pute eller noe mellom knærne. Men havnet nok på ryggen og høyre side noen ganger også.
Chelseafan Skrevet 25. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2012 Oki takk for svar, jeg prøve og ligge på den siden babyen ikke er,for vet hvor den er,men ofte jeg havner på ryggen etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå