Gå til innhold

Så fikk jeg en god latter i dag også

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe....så den her om dagen, lo godt ja. :D

Skrevet

Jeg tisser på meg!!!!!!!!!!!! Hyyyyyl :D!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Hehe, er jo kjekt når man ser reklame bildet av hvordan den eeeeeegentlig skal se ut ;)

Skrevet
Hehe....så den her om dagen, lo godt ja. :D

Ler så tårene triller, den ser virkelig ut som en ugle, og ikke en bamse som den skulle forestille

Skrevet

Hi hi.. Den var utrolig morsom, spesielt når jeg leste teksten:)

Skrevet

Hi hi.. Den var utrolig morsom, spesielt når jeg leste teksten:)

Hehe, morsom historie til en morsom kake. Er selv baker, men tror aldri jeg har bommet så fælt på en kake.

Godt å få trimmet lattermusklene sine:)

Skrevet

Hihi... Dytter litt på den så flere får seg en god latter ;-)

Skrevet

Hahahaha! Ler enda! Greier ikke stoppe!! Spesielt når jeg set hvotdan den Skulle se ut. Ligger og ler høyt i senga med en snorkende samboer vedsiden av og føler meg rimelig lur :D

Skrevet

Jeg liker denne setningen:

En uke og vel så det hadde gått før hun satte tennene i det hun trodde var en snute av sjokolade. Så oppdaget hun at det var en råtten halv drue.

:)

Skrevet
Hehe.. Det finnes en side for slike kaker :Phttp://www.cakewrecks.com/ Morsom side!!! ;-)

Her var mange gøye kaker, men synest ikke den slår den bamsen i hovedinnlegget, den var bare så gjennomført jævlig:)

Har ledd i halve natt

Skrevet

Haha!! Så utrolig bra!! Akkurat slik min kake hadde blitt også...

Har også prøvd meg på slike greier (så jo så veldig fint og lett ut på bildet), men virkeligheten var en helt annen!! ;-)

Skrevet

Hver sin smak, jeg synest fødekakene var motbydelig, særlig nr 5. Tror jeg hadde hatt seriøse problemer med å smake på den.

Bamsen var morsom, og så stakkarslig ut. Den var heller ikke så veldig apetittelig, så tror ikke jeg ville smakt på den.heller.

Kanskje jeg kunn e spist nesen, dvs druen, mens den enda var fersk:)

Skrevet

Haha :) Utrolig morsomt. Nå har ikke jeg store erfaringen med kakebaking, men jeg kjenner meg igjen når jeg prøver med på litt "fine" middager. Middager som ikke på langt nær ser ut som på bildet i kokeboka:p

Skrevet

Jeg liker denne setningen:

En uke og vel så det hadde gått før hun satte tennene i det hun trodde var en snute av sjokolade. Så oppdaget hun at det var en råtten halv drue.

:)

Ha, ha den var helt fantastisk;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...