Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Han er høy,mørk,mandig,kjekk,velstelt ,velkledd. Han er utrolig snill,omsorgsfull,smart,utrolig morsom og gjennomført herlig. Han tar så utrolig godt vare på meg. Vi har det utrolig bra sammen. Har det så gøy med han. Jeg er så hodestups forelsket.Og bonusen er at han i tillegg er rik.Og veldig rik på kjærlighet. Jeg er en helt vanlig jente,med en helt vanlig inntekt og ingen utdannels . Men,jeg er en snill og god jente. Jeg føler dette er for godt til å være sant. Og plager meg selv med å tru at noe kommer til å skjære seg. Hvorfor fortjener jeg dette?Ting som virker for godt til å være sant er som regel det. Vi har vært sammen i 1 år. Har det helt fantastisk sammen. I tillegg ønsker han seg barn med meg nå. Han tar opp den praten daglig. Så nå skal vi prøve . Hvorfor kan jeg ikke akseptere at jeg er lykkelig i steden for å plage meg selv med at noe dritt kommer til å skje.Bare fordi jeg trur jeg ikke fortjener det?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Er sånn selv. Mitt beste råd er å bare prøve å komme deg over det. Kjipe ting skjer ikke bare fordi du er deg. Kos deg med din kjekke kjæreste og husk at han ikke er perfekt, for det er det ingen av oss som er
Mineto Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Du kommer over det! I mens; se deg selv i speilet hver dag, så ofte du kan, og fortell deg selv høyt og tydelig at du er BRA, og mer enn bra nok!! Ingen er perfekte, men mange legger bare ikke så mye tyngde på det som ikke er perfekt... Ikke vær så oppslukt i deg selv og dine uperfekte sider. Kanskje du kan klare å tenke at ingen legger merke til deg selv like mye som du selv... Så de fleste bryr seg rett og slett ikke om hvor perfekt eller uperfekt du er! De har mer enn nok med seg selv... Og tror du ikke kjæresten din er uperfekt han også?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 Nei,ingen er perfekte,men satt det på spissen som dere sikkert skjønte. Han er perfekt for meg. Men,jeg klarer ikke å slappe av med at jeg føler meg så heldig . Skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan nyte de fult ut.
Mineto Skrevet 24. september 2012 #5 Skrevet 24. september 2012 Du må bare ta det steg for steg, dag for dag! Du må la det synke inn litt etter litt, og etterhvert vil du bare skjønne at du er herlig, du også! Og fortjener hver eneste ting du har i livet!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #6 Skrevet 24. september 2012 Jeg har så lav selvtillit at jeg er redd jeg skal spolere det pga det også.Føler at han er alt for bra for meg og at han fortjener mye bedre enn meg.
MrsMilla Skrevet 24. september 2012 #7 Skrevet 24. september 2012 Hurra for deg! Synes det er fint å høre at noen er veldig fornøyde også :-) Dette går bra! Jeg er også veldig glad i mannen min. Tipper jeg sa det samme som deg for ni år siden - bortsett fra pengene da - men det har jo ingenting å si i denne sammenhengen. Vi er fortsatt kjempelykkelige sammen - men det er klart vi irriterer oss over sokker på gulvet og alt det der - tror det hører med i et forhold hehe. Ville aldri byttet ham ut nei :-) Fortsatt fantastiske samtaler på deitene våre når ungene er lagt, og synes han er helt nydelig å se til - høy, mørk, smart og en fantastisk musiker :-) Lykke til i livet til dere - haha og til oss også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå