Gå til innhold

Høye heler...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer du å gå i dem?

Møtt så mange som ikke klarer noe å i høye heler i det hele tatt... Hva i alle verden bruker dere når dere skal pynte dere da?

Jeg klarer helt fint å bruke heler i alle høyder, sliter litt på brostein når jeg passer ti cm. En av kundene mine insisterer på å gå med 8 cm heler på jobb, selv om det er veldig tydelig at hun virkelig ikke mestrer å gå i dem. Vakler avgårde mellom kaffeautomaten og kopimaskinen, like festlig hver gang, nå har hun brukt dem hver dag i 14 dager og vakler like fordømt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt av et mysterium for meg også hvordan noen rett og slett ikke klarer å ha hæler på skoene. Skjønner at ikke alle takler stilett, men 5-6 cm kan jeg rett og slett ikke forstå at er noe problem.

Men det er utrolig mange som ikke kjenner sin begrensning og tror at de ser bra ut bare de har på seg fine sko, selv om de overhodet ikke klarer å utvise noen som helst grasiøsitet med dem på.

Skrevet

Jepp, jeg klarer det med stil, hehe.... Føler meg veldig fin når jeg har høye hæler på. :)

Skrevet

Jeg liker godt å ha litt hæler når jeg skal pynte meg, helst kilehæl da. Nå sliter jeg sånn med ledda og knærne at jeg kun kan gå i hæler på gode dager.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvis det er bred hel så, og gjerne litt platå på sålen. Dessuten er jeg 1.80 fra før, så.... ;)

Skrevet

Ja, når jeg ikke er høygravid som nå så er jeg ganske så dreven på høye hæler. Har tidligere jobbet i klesbutikk der litt av kleskoden hos oss ansatte var å gå i hæler fra tid til annen. Det var ikke noe shox eller converse hos oss for å si det slik!;P

Det å mestre å gå i hæler er en øvelsessak og kan man det ikke bør man defintivt øve seg! Dessuten er det en fordel å starte med hæler som har litt tykkelse og ikke er altfor høye. Bianco har noen høyhelede sko som er perfekte nybegynner-høyhæler! Ikke for dyre og lette å gå med!

Skrevet

Jeg sverger til flate sko, men gjerne med tykk såle. Får krampe i anklene så fort jeg går 10 skritt med hæl (nå snakker jeg pensko-hæl type). Har prøvd noen ganger med lav hæl på høstsko, tykk hæl, men jeg føler meg så dillete... Særlig om det klaprer når jeg går...

Jeg er nok ikke typisk jentete, bruker aldri smykker eller noe sånt heller, selvom jeg sminker meg hver dag.

Godt vi er forskjellige!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...