Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Ja, here it goes; 1: Hvordan unngå "pussyfarts" ? :S Har skjedd de siste gangene når det kommer luft inni der, og det er så himla flaut at det er alt jeg greier å konsentrere meg om... 2: Hva gjør dere når dere blir tørre midt under akten? Skjedde igår etter jeg hadde fått min orgasme og han skulle kjøre på til han fikk sin. JEG BARE TøRKA HELT inn:/
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 1. Det skjer som regel bare når jeg er veldig kåt. Ville prøvd å bytte stilling. Ev at han trekker seg helt ut om du kjenner når det er på vei. 2. Har aldri opplevd så har dessverre ingen råd.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Jeg merker at om har trekker seg fort ut midt under akten, kommer det luft. Da kommer disse pinlige lydene men om han unngår å trekke seg fort ut, skjer ikke det. Og blir det for tørt, får spytt duge
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 2. det er litt lurt å ha glider tilgjengelig
sukker & salt Skrevet 24. september 2012 #5 Skrevet 24. september 2012 1. Han som pumper inn luft der...så tull litt med det og prøv å ikke bry deg! 2. Bruk glidemiddel. Spytt virker faktisk mot sin hensikt.
Marjoriee Dawes Skrevet 24. september 2012 #6 Skrevet 24. september 2012 1. Doggystyle bruker å være en stilling man lett kan få fittefiiiser av. Skjer alltid da jeg legger meg tilbake på ryggen, eller bytter stilling etter en runde med den.. 2. Kan jeg ikke svare på. Bruk glidemiddel.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #7 Skrevet 24. september 2012 1. Jeg "slet" mye med det tidligere, og oppdaget en gang at jeg selv hadde hatt litt "feil" teknikk, he-he.... Altså, det var ikke noe galt i det jeg gjorde, annet enn at det ofte kom masse luftlyder som jeg tidvis var veldig flau over, selv om det alltid ble ledd bort. Det jeg gjorde tidligere var at jeg strammet bekkenbunnsmusklene mine når han var på vei ut og slappet mer av når han kom inn. Gjør man det motsatt blir det faktisk mye mindre luft! Og nytelsen blir faktisk vel så god når man heller strammer når han kommer inn i steden for å "holde ham igjen" når han er på vei ut. 2. Det vet jeg dessverre ikke noe om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå