Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Jeg har hatt flere forskjellige merker, å vært fornøyd med de fleste. Hatt bever (?), fix (lindex) og kaxs (kappahl), i fjor hadde han en arvet reimadress. Jeg syns alle har vært bra. Ble ikke superimponert over reimadressen han hadde i fjor, men usikker på hvilken modell det var. Men nå begynner han jo å bli stor, å løper mye mer. Så kanskje jeg må se på andre kvaliteter nå. Hva velger dere til deres store barn?
LettBris Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Foreløpig har vi tatt i bruk fjorårets Reflex parkdress, den fungerer supert noen måneder til. Har vært veldig fornøyd med Reflex-klærne, men dressen er dessverre ikke så "vintertykk", så det blir nok mest sannsynlig en ny (skikkelig) dress når vinteren er her for fullt. Har tenkt på å kjøpe Reima, de er jo "alltid" best i test.
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Er fornøyd med reflex, gjerne 2 delt dress. Skogstad, også her 2 delt, bergans både hel og 2 delt dress. Føler reima tec er for de litt mindre som ikke sliter sånn på dressene, men det er meg da.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 Ja er det to delt som gjelder nå når han har blitt så stor? Går siste året i barnehagen. Hva er mest praktisk? Takk for svarene!
Cornelianelia Skrevet 25. september 2012 #5 Skrevet 25. september 2012 Vår eldste har begynt på skolen nå i høst, og tenker jeg satser på todelt til henne i vinter. Men siste året i barnehagen hadde hun en helly Hansen-dress. Tror alle de eldste i den barnehagen hadde hele dresser.
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. september 2012 #6 Skrevet 25. september 2012 Ja er det to delt som gjelder nå når han har blitt så stor? Går siste året i barnehagen. Hva er mest praktisk? Takk for svarene! Jeg tenkte at 2-delt var veldig praktisk, og jenta var enig. Så en dag kom hun hjem å måtte innse at selvom dress ikke var så kult på skolen, så var det veldig kjekt når de akte! Kjedelig med snø i ryggen
Har en farlig sexy mann Skrevet 25. september 2012 #7 Skrevet 25. september 2012 Gutten min har en HH-dress for andre året på rad. Han hatt Troll, Reima, og dresser fra HM, Cubus og Kapahl, men er mest fornøyd med HH. Har også prøvd de fra Sportsmann, og det viste seg å være en god reservedress:)
dincene Skrevet 25. september 2012 #8 Skrevet 25. september 2012 Kappals sin da? Den er veldig slitesterk. Og så Didrikson sin er jo god og kul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå