Gå til innhold

Hva syns dere om Sand-Aulie pikens navn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Marie og Ingeborg er jo veldig mye penere enn de andre :) Marie finest

Skrevet

Lurer på hvor gammel denne ungen blir før hun greier å både uttale og skrive navnet sitt selv ;)

Skrevet

Aella-Paella?

Malove og Bluebell, vel, det er et norsk barn så disse var jeg ikke så glad i heller. Men resten var fine!

Spørsmålet er hvor mange år det går før barnet husker navnene, rekkefølgen og stavemåtene til alle disse navnene. Aldri om jeg selv hadde valgt det. Husker jeg slet med å huske rekkefølgen av mine to mellomnavn....

Skrevet

5 søsken sand, 65 unger :o mulig jeg er overtrøtt, men hvordan er det mulig??

Skrevet

Lurer på hvilke navn de kommer til å bruke til vanlig. Og når barnet lærer seg å ramse opp navnene sine,og skrive de. Og stakkars jente når hun skal signere dokumenter ol når hun blir eldre..hehe

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg var mer imponert over at de føler seg så jævla viktige at de syns det er greit å komme 1 time for sent i ungens egen dåp

Skrevet

Jeg husker bare det første - Aella. Latterlig hele greia, de har har ikke tenkt mye på jenta selv som må skrive hele navnet sitt......:-O

Skrevet

Kurtamariteodorfilifjongsabedussengelsenjosefin!

...som Maj-Britt Andersen ville sagt.

Skrevet

...burde jeg vite hvem disse personene er, siden de har en hel artikkel om dåpen til ungen sin på VG?

Navnet til ungen var noe overdådig...

Skrevet

Ikke noe jeg hadde gjort selv, men for all del :-) Og det var som forventet av Marianne og Aune. Det jeg liker er at de tydelig ikke bryr seg om hva andre synes!

Skrevet
...burde jeg vite hvem disse personene er, siden de har en hel artikkel om dåpen til ungen sin på VG? Navnet til ungen var noe overdådig...

Njaa.. Tror nok de fleste har hørt om dem. Ikke så vanskelig å unngå. Skrullete mennesker. ;)

Skrevet

Navnene er greie nok, men synes de tar seg selv veldig selvhøytidelig. Til og med HKH Kong Harald kommer tidsnok til dåpen til sine egne barnebarn, da burde vel strengt tatt de greie det og? Litt sånn, resten av verden må bare vente til vi er klare....

Skrevet

Må si jeg heller er imponert over at de har fått 65?? barnebarn av fra sine 5 barn herr og fru Sand... men mulig det er en trykkfeil.

Skrevet

eh... vel altså, det er jo et sammensurium av navn. Pompøst og smakløst i ett. Det er jo helt hodeløst (etter min mening) å kalle opp barnet sitt etter seg selv, besteforeldre og oldeforeldre. Altså å kalle barnet sitt for blåklokke kun fordi oldemoren likte så godt blomster...??

Det verste ved alle disse navnene er mengden av dem, sammensetningen av norske, utenlandske og hjemmesnekra navn.

Skrevet

har en nabo som ga barnet sitt fire fornavn og fire etternavn...

de er hverken kjendiser eller noe annet spesielt, men klarte ikke velge.. bruker to av fornavnene til daglig

Skrevet

Helt fantastisk å lese hele det navnet, vet ikke om jeg skal le eller himle med øynene..? Kanskje ja takk begge deler, eller ja takk 9 deler

Avåtil er man bare over kreativ

Skrevet

Om det er riktig at Hr og Fru Sand har fått 65 barnebarn av sine 5 barn, så må dem vel være Norges mest fruktbare familie!

Skrevet

Ble overhodet ikke overrasket over at det paret valgte navni den duren!! Bare Ingeborg, Sara eller Annabelle holder ikke!!;P Pompøst, unødvendig og forferdelig tungvint!!

Skrevet

Merkelig at besteforeldrene skulle se sitt 65. Barnebarn bli døpt,mens Vebjørn Sand skulle se sitt 8. Onkelbarn bli døpt! Hmmm.. Noen kan ikke regne her!

MEN om alle barna har like mange navn og litt til kan jeg godt skjønne at de gamle roter litt! Ha ha

Skrevet

Jeg syntes disse to menneskene får altfor mye oppmerksomhet i media (som så mange andre).. Syntes ikke disse (crepy) klovne bildene til Aulie er så mye å skryte av?! Eller det andre de kommer med for den slags skyld.

Uansett, noe eh" spenstig" navn ja. å jeg som flere av dere lurer på hvor gammel datteren er før hun klarer og uttale og skrive alle disse navnene.. Navnet er litt "wannebe kongelig" å det roper "se på barnet mitt"..

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Er mest sjokkert over at de ikke greide komme tidsnok til dåpen, nærmere bestemt en time (!) Forsinket og attpåtil er så frekke å skylde på lille Paella!

Skrevet

Sånn er det når de blir litt høye på seg selv og tror de er verdens navle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...