Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Etter en kort periode med p - piller i vår/sommer, så er mensen borte blitt!!! o.O Jeg har nå ikke hatt mensen på 2 mndr (!!!) men har de siste 3 ukene tatt 5 gravtester av ymse slag, som alle viser IKKE gravid.... WTF is happening to me???? Jeg kjenner jeg har noen tegn på graviditet, som feks søvnig hele tiden, ømme pupper, hovne kjønnslepper, tørst, varm og kald om hverandre osv, men testene viser jo negativ hele veien Ja, jeg skal til legen, har time neste uke, men er i villrede og trenger svar! Jeg blir ikke panisk hvis jeg er gravid, det blir ikke akkurat når jeg vil, men skitt au, får ikke planlagt alt her i verden. Er mest redd for at jeg er blitt syk eller at det er et dødt foster som ikke har blitt utstøtt ennå, men da ville jeg vel vært dårlig?? Hjelp meg, jeg liker ikke å ikke vite!!!!
LillePipp Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Mest sannsynlig trenger kroppen din litt tid for å komme igang igjen etter p-pillene. Etter min første periode tok det 1,5 år før jeg fikk mensen tilbake, og etter min andre periode tok det et halvt år. Det trenger ikke å bety at det tar like lang tid for deg, men det er helt normalt at du bruker et par-tre måneder eller mer. Ingenting å bekymre seg for
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 joa, men brukte jo bare p piller i 3 mndr... likte det ikke, så sluttet etter et brett, og hadde lavdosepiller.... Men kan det være sånn etter kort bruk å? I min ungdom (nå hørtes jeg eldgammel ut kjente jeg) så gikk jeg på piller i mange år, men ble relativt fort gravid etter at jeg sluttet.... HI
LillePipp Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 Jeg kan ikke si noe med fullstendig sikkerhet, selvfølgelig, men jeg synes ikke det høres rart ut. Kroppen er en innviklet greie, og jeg er ganske sikker på at det ikke er noe å være redd for altså. Hør med legen når du skal dit, og forsøk å ikke bekymre deg så lenge Alt er nok normalt skal du se
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #5 Skrevet 24. september 2012 Takker og bukker lille my Det er skikkelig dritt å sitte her og ikke vite, men snart får jeg nok svar Får leve i håpet, for vil heller være gravid enn at det feiler meg noe HI
LillePipp Skrevet 24. september 2012 #6 Skrevet 24. september 2012 Jeg forstår deg veldig godt Du kan tro hvor irritert jeg ble på legen da han feide unna at jeg ikke fikk mensen tilbake på så lenge! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #7 Skrevet 24. september 2012 Takk takk Har holdt meg unna alkohol i det minste, så er jeg gravid, så håper jeg at alt har gått bra HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå