Gå til innhold

hvor mange her inne liker å svelge sæd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lar du mannen komme i munnen din? liker du det, eller gjør du det kun for å please han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kun skjedd en gang og det ble med det!

Skrevet

Liker det vel ikke spesielt godt, men svelger alltid fordet. Praktisk og greit, lite søl.

Skrevet

Nope! Kan gjøre mye rart men gubben får ikke komme i munnen på meg, brekker meg bare av tanken.

Skrevet

Aldri om mannen får sprute i munnen min. Har prøvd det 3 ganger, aldri mer. Brekker meg hver gang. Blir fysisk dårlig bare av tanken.

Skrevet

Ikke faen om jeg slurper andre mennesker sin kroppsvæske.

Jeg klarer ikke tanken på det :P

Skrevet

gjør ikke noe at starten kommer i munnen min, men jeg spytter det ut ;) Ikke tale om at jeg spiser det!

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Veeel.. Det skjer selvsagt, men du er hva du spiser.. Så kommer an på hva han smaker, sjømat NEI frisk frukt YEY.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det har hendt, men ikke når det smaker vondt! Tidligere smakte det jo ingenting, men nå har det fått rar smak

Skrevet

Kun skjedd en gang og det ble med det!

Hm, trodde jeg skulle få høre at jeg var prippen. ;)

Eier av sitatet ovenfor.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Tja.. Er ikke så "dreven" på dette området i det heeeeeletatt, så enn så lenge har jeg ikke vurdert å la han komme i munnen min engang, får se etter hvert, men funker helt fint slik det er nå..

Skrevet

Liker og liker.. det er jo ikke noe som smaker godt akkurat :P

Men jeg har ikke noe i mot det.

Skrevet

Det gjør meg ikke noe, men jeg kan ikke si at det er noe jeg _liker_ så godt. ;)

Skrevet

Ikke noen favoritt, men har ikke noe imot det heller. Tar satsen bakerst i munnen og svelger før det kommer på tunga, så jeg slipper smaken, for den er jo ikke akkurat noen højdare... ;)

Skrevet

Takler ikke smaken.... usj!!

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Ja, men nei, men det går helt fint, men promper han i samme rom som meg så får jeg heelt spader!

Skrevet

Tommel opp!! - oppriktig talt, det er digg!

Skrevet

Med en 'liten' promille: tut og kjør! :-)

Med null i promille: ehm, nei takk ;-)

Som dere forstår; mannen sørger for at vi alltid har vin i hus... ;-)

Skrevet
Lar du mannen komme i munnen din? liker du det, eller gjør du det kun for å please han?

Kan gjøre det, meeen..ekkelt er det

Skrevet

Han liker det så godt at jeg gjør det. Jeg liker det fordi det gleder han så mye, og han gjør mye sexuellt for meg og.

Trikset mine damer er å la det komme mer i halsen enn på tunga. Beveg tunga mye slik at det er mye spytt i munnen, da kjenner dere ikke smaken ;)

Skrevet

Æsj, nei!!! Dritkvalmt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...