Gjest peacock Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Kjøper en dampinnsats til gryten Da har du vann så du akkurat kan se det i innsatsen (den står på bunnen) og koker grønnsakene litt kortere enn vanlig. http://www.google.no/imgres?um=1&hl=en&sa=N&biw=1517&bih=701&tbm=isch&tbnid=3jb0uHSPXsEBwM:&imgrefurl=http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90112531/&docid=kqiV9bXRCZq6FM&imgurl=http://www.ikea.com/no/no/images/products/stabil-dampinnsats__74612_PE191864_S4.jpg&w=500&h=500&ei=xZhgUNDZJMz04QSysoDIBw&zoom=1&iact=rc&dur=503&sig=111326560933348288400&page=1&tbnh=157&tbnw=155&start=0&ndsp=21&ved=1t:429,r:7,s:0,i:92&tx=63&ty=104
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå