Gå til innhold

Brune flekker/områder i armhulene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et stort og sjenerende problem jeg ikke aner hvordan jeg skal bli kvitt...Jeg har nemlig brunlige flekker/merker i armhulene og jeg får de ikke bort! Jeg skrubber med med skrubbevotter i dusjen, bruker peeling, bruker parfymefri apotekdeo og har til og med forsøkt å smøre med ulike kremmer (bl.a Canesten og Fungoral sjampo, siden jeg har lurt på om dette kan være noe så motbydelig som sopp i huden...) Det har da minket noe, men ikke gått helt bort.

Jeg har også prøvd å ikke gjøre noe for å se om dette hjelper på, men da blir det ennå verre ganske kjapt..De brune merkene under armene gjør at jeg ikke vil gå med tanktopper/singletter og kjoler, siden armhulene mine rett og slett ser møkkete ut!!:(

Noen som sliter med dette selv eller vet hvordan man kan bli kvitt det???

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Sliter med det samme her, har ikke peiling på hvordan det skal kunne gå bort jeg :-/

Skrevet

jeg så en gang på youtube der ei tok bakepulver som hun bladet med sitron og laget en slags paste, på mørke områder på knærne og lot det sitte i 15 min.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
jeg så en gang på youtube der ei tok bakepulver som hun bladet med sitron og laget en slags paste, på mørke områder på knærne og lot det sitte i 15 min.

Det gjorde jeg også, prøvde det på armhulene, og eneste resultatet var merkerlig lukt ;)

Skrevet

oki . nå leita jeg og søkte baking soda dark underarms og der kom det en video . de virker jo veldig troverdige og hade tenkt å prøve bakepulver på tenna men vet ikke om jeg tørr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...