Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Jeg har et stort og sjenerende problem jeg ikke aner hvordan jeg skal bli kvitt...Jeg har nemlig brunlige flekker/merker i armhulene og jeg får de ikke bort! Jeg skrubber med med skrubbevotter i dusjen, bruker peeling, bruker parfymefri apotekdeo og har til og med forsøkt å smøre med ulike kremmer (bl.a Canesten og Fungoral sjampo, siden jeg har lurt på om dette kan være noe så motbydelig som sopp i huden...) Det har da minket noe, men ikke gått helt bort. Jeg har også prøvd å ikke gjøre noe for å se om dette hjelper på, men da blir det ennå verre ganske kjapt..De brune merkene under armene gjør at jeg ikke vil gå med tanktopper/singletter og kjoler, siden armhulene mine rett og slett ser møkkete ut!! Noen som sliter med dette selv eller vet hvordan man kan bli kvitt det???
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Sliter med det samme her, har ikke peiling på hvordan det skal kunne gå bort jeg :-/
eliona Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 jeg så en gang på youtube der ei tok bakepulver som hun bladet med sitron og laget en slags paste, på mørke områder på knærne og lot det sitte i 15 min.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 jeg så en gang på youtube der ei tok bakepulver som hun bladet med sitron og laget en slags paste, på mørke områder på knærne og lot det sitte i 15 min. Det gjorde jeg også, prøvde det på armhulene, og eneste resultatet var merkerlig lukt
eliona Skrevet 24. september 2012 #5 Skrevet 24. september 2012 oki . nå leita jeg og søkte baking soda dark underarms og der kom det en video . de virker jo veldig troverdige og hade tenkt å prøve bakepulver på tenna men vet ikke om jeg tørr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå