Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Må man ta testen med morgenuring for å få korrekt resultat? Er 13 dager over ikm i dag og testet positivt for to dager siden(testet negativt flere ganger før det), både morgen og kveld.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Jeg vet ikke, men jeg tok den på ettermiddagen. Den viste da 1-2 uker. Dette stemmer godt med ul termin jeg har fått nå
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Før ikm, så bør man teste på morgen urin, etter ikm, kan man teste når som helst.. Med gutten her, så testet jeg på eftan 2 dager etter ikm, fikk rett svar, med jenta testet jeg på kvelden 5 dager etter ikm, rett svar da også
Gjest ________ Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 Den uke indikatorern stemte helt korrekt når jeg tok den, men jeg tok utgangspunkt i menstermin... Når ultralyden kom ble jeg flyttet 21 dager og d stemte clear blues uke indikator korrekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå