Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Hvordan finner man ut at man skal være sammen? Jeg skjønner jo dette med å møte noen man liker, så går det litt av seg selv - men ta nå dette med å endre sivilstatus på facebook (jeg er ikke 12 år, he he)... Hvordan kommer man frem til at man skal være kjærester? Kan liksom ikke sende lapp med venninna si, heller Hvordan gjorde DERE det?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Man blir enige om at man vil være det- ved å snakke sammen?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Man blir enige om at man vil være det- ved å snakke sammen? Joda, det skjønner jeg jo Men er det sånn "Vil du være kjæresten min?" eller hva..? Jeg er så kresen på mannfolk, det er først nå jeg har møtt noen jeg virkelig liker. Aldri hatt en kjæreste, fikk barn alene tilogmed. HI
Gjest Ziva Skrevet 24. september 2012 #5 Skrevet 24. september 2012 Man blir enige om at man vil være det- ved å snakke sammen? Knallbra Det enkleste er oftest det beste
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 24. september 2012 #6 Skrevet 24. september 2012 Når vi nådde det punktet, så spurte han "Kan jeg tiltale deg som dama mi nå, eller er det for tidlig?" Enkelt og greit
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #7 Skrevet 24. september 2012 hvis jeg forteller hvordan jeg ble kjærester med min nåværende mann, vil du da fortelle meg hvordan du fikk barn alene?
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. september 2012 #8 Skrevet 24. september 2012 Jeg sa noe sånt som "neida, jeg liker deg ikke så godt likevel, så vi kan godt ha sex uten noe mer", og da spurte han om jeg ville være kjæresten hans..... Tok 6 mnd, og tilslutt gadd jeg ikke prøve mer, da våkna han
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #9 Skrevet 24. september 2012 Når vi nådde det punktet, så spurte han "Kan jeg tiltale deg som dama mi nå, eller er det for tidlig?" Enkelt og greit åh, så KOSELIG Okeiokei, oppfølgingsspørsmål! Hvor lang tid gikk det fra dere begynte å være sammen til dere ble kjærester?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 24. september 2012 #10 Skrevet 24. september 2012 Når vi nådde det punktet, så spurte han "Kan jeg tiltale deg som dama mi nå, eller er det for tidlig?" Enkelt og greit åh, så KOSELIG Okeiokei, oppfølgingsspørsmål! Hvor lang tid gikk det fra dere begynte å være sammen til dere ble kjærester? Vel, her løp det meste fort i svingene, vi møttes en lørdag i juli i 2009, var sammen hver dag etter dette, så fort vi var ferdig på jobb, så møttes vi.. vi var vel sammen hver dag i 3-4 uker før han spurte om dette Etter ca 5 ukers bekjentskap/samhold/kjærester eller hva vi skal kalle det, så satt vi med positiv graviditets test (da hadde jeg nyerlig "knust" han med å fortelle at jeg var steril frå fødsel/tidlig alder) Flyttet sammen etter 3 mnd bekjentskap, for å bli kjent med hverandre, og se om det var et forhold der, eller om vi skule være venner og gjøre det beste for de kommende barna Har opplevd enorm nedturer og oppturer sammen, og kun vært sammen i litt over 3 år Vet vi kan virke små gale på mange, men vi begge er sikre på at dette er hva vi ønsker oss
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. september 2012 #11 Skrevet 24. september 2012 For oss gikk det halvannen mnd fra vi møttes til vi var sammen. Og 3 mnd før vi flyttet sammen.
3 er nok! Skrevet 24. september 2012 #12 Skrevet 24. september 2012 Det var bare en helt naturlig greie at vi begynnte å omtale oss som kjærester, men da vi senere pratet om når vi ble kjærester fant han ut at det var dagen etter vi traff hverandre først gangen. Jeg syntes det hørtes rart ut, men gadd ikke diskutere det. han var i militæret langt borte, så vi snakkes sammen og sendte uendelig mange sms hver dag. så hverandre sjelden, men vi flyttet sammen dagen han kom hjem fra militæret, seks mnd etter vi traff hverandre første gang. det skulle egentlig være midlertidig, men det er nå 8 år siden. Eller er det 9..?
<3 2G <3 Skrevet 24. september 2012 #14 Skrevet 24. september 2012 Møttes på byen, rota hele helga, hadde date på tirsdag spurte han om vi var kjærester og fikk ja på onsdag, og har ikke vært borte fra hverandre lengre enn ei uke på over 11 år, blir 12 i februar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå