Musemorbr / Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Vil du gjøre det enkelt, kjøper du en sånn blanding gårdsdyr, og/eller en boks med duplo, og så gir du en eller to ting hver dag.
skinnfilla Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Gutt eller jente? Her blir det litt hårspenner, snop, tegnesaker,klistremerker, såpe,såpebobler, jobber i kiosk så jeg tar og med hjem ting fra blader når de skal sendes i retur... Finner mye kjekt til alle tre 2,6og 12 år gamle
KonTiki Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 Et puslespill.....en-to biter i hver pakke som dere pusler frem til julaften :-)
Vossafår Skrevet 24. september 2012 #5 Skrevet 24. september 2012 Vi brukte disse forrige jul: http://www.sprell.no/index.asp?side=produkt&cid=&sok=1&snr=1&fa=0&fk=0&fp=0&fm=0&us=&soktekst=Magneter&pid=1657&x=/Bondeg%E5rdsmagneter Funker fjell! :-)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 24. september 2012 #6 Skrevet 24. september 2012 Jeg har kjøpt en badeand og noen sånne badekuler (selv om vi har dusj). Han leker masse i dusjen, så det tror jeg blir å slå an. Så tenkte jeg å kjøpe en kjøleskapsmagnet, sånne komprimerte vaskekluter osv...litt sjokolade til helgen og sånt.
Et lite nurk Skrevet 24. september 2012 #7 Skrevet 24. september 2012 For et supert tips vossafår! Sånne blir det her :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå