Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Uten at jeg må bake Får besøk av min farmor, og skulle hatt noe godt til kaffe'n.. men orker ikke å bake Hva er godt å servere?;D
Lisjtuppa Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Vafler, lefse eller is med noe godt:)
Hønemor30 Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Fruktsalat med vaniljekesam/saus eller is Kjeks og is Vafler Påsmurte lefser Eller kanskje du har noe i fryseren?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 Takk for tips;) jeg tenkte vafler men har ikke vaffeljeeern. og ingenting i frysern.. haha .. dårlig husmor her
Rediken Skrevet 24. september 2012 #5 Skrevet 24. september 2012 Kjøp en pakke twix, noe verdibaket i butikken(wienerstang?) og kanskje en pakke is?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå