Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 De som ikke har noe positivt å si kan la vær å si noe. I dag har jeg vært på gravstede til et menneske som sto meg veldig nært. Jeg hadde aldri vært på den gravplassen før. Når jeg kommer innenfor porten begynner jeg å se meg litt rundt å føler fort en dragning i en retning. Jeg er en veldig systematisk person så det som hadde vært naturlig for meg var å se over alle gravsteinene, jeg hadde lagt opp til å ha godt tid så jeg hadde hatt tid til det. Men det begynte å blåse kraftig og jeg følete akurat som noen overtalte meg følesesmessig "Det er denne veien" Jeg kjenne jeg hadde lyst til å bare følge på, men samtidig tenkete jeg at jeg finner jo aldri graven ved å ikke gå litt systematisk tilverks. Samtidig har jeg vært overbevis om at jeg har hatt kontakt før med *han* og jeg tenkete veldig at om dette ikke stemmer så mister jeg mye av den tro jeg har hatt på at han ikke er helt borte. Men jeg bare lot meg føre. Over en diger kirkegård og jeg gikk rett på graven hans.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 De som ikke har noe positivt å si kan la vær å si noe. I dag har jeg vært på gravstede til et menneske som sto meg veldig nært. Jeg hadde aldri vært på den gravplassen før. Når jeg kommer innenfor porten begynner jeg å se meg litt rundt å føler fort en dragning i en retning. Jeg er en veldig systematisk person så det som hadde vært naturlig for meg var å se over alle gravsteinene, jeg hadde lagt opp til å ha godt tid så jeg hadde hatt tid til det. Men det begynte å blåse kraftig og jeg følete akurat som noen overtalte meg følesesmessig "Det er denne veien" Jeg kjenne jeg hadde lyst til å bare følge på, men samtidig tenkete jeg at jeg finner jo aldri graven ved å ikke gå litt systematisk tilverks. Samtidig har jeg vært overbevis om at jeg har hatt kontakt før med *han* og jeg tenkete veldig at om dette ikke stemmer så mister jeg mye av den tro jeg har hatt på at han ikke er helt borte. Men jeg bare lot meg føre. Over en diger kirkegård og jeg gikk rett på graven hans. Bor du i Bergen?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Det kommer ann på hva du mener med unaturlig. Det er mulig det er naturlig at et frø spire eller at et menneske kan lage kunst, men ganske fantastisk er det i hvertfal.
Tauriel Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 Har opplevd og sett en del overnaturlige ting... *skummelt*
rytme Skrevet 24. september 2012 #5 Skrevet 24. september 2012 Nei, men min mor sier jeg har et vardøger. Hun hører ofte at jeg kommer i døren, og styrer med jakke osv, noen minutter før jeg faktisk kommer hjem. Dette har holdt på siden jeg var i barneskolealder. Skjer ikke så ofte nå lengre, da jeg ikke bor med mine foreldre mer.... Hun merket det bare med meg, ikke med noen andre i familien. Men min samboer har aldri sagt noe om noe sånt da. Nå skal det sies at min mor er fast tilhenger av åndenes makt, den sjette sans og alle disse andre programmene. Hun er svært åpen for det overtroiske/overnaturlige.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #6 Skrevet 24. september 2012 ja, har et lite snev av ukontrollert klarsyn. også vet jeg at jeg har noen på besøk her jeg bor. og jeg er 98% sikker på at det er huseierens mor som rusler rundt her koselig det, ikke noe skumle greier. bare en skygge som passerer i gangen innimellom. også tror jeg sønnen min ser pappan sin. pappaen er død, og jeg ser han ofte smiler mot en vegg, peker og gjør seg til.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #7 Skrevet 24. september 2012 De som ikke har noe positivt å si kan la vær å si noe. I dag har jeg vært på gravstede til et menneske som sto meg veldig nært. Jeg hadde aldri vært på den gravplassen før. Når jeg kommer innenfor porten begynner jeg å se meg litt rundt å føler fort en dragning i en retning. Jeg er en veldig systematisk person så det som hadde vært naturlig for meg var å se over alle gravsteinene, jeg hadde lagt opp til å ha godt tid så jeg hadde hatt tid til det. Men det begynte å blåse kraftig og jeg følete akurat som noen overtalte meg følesesmessig "Det er denne veien" Jeg kjenne jeg hadde lyst til å bare følge på, men samtidig tenkete jeg at jeg finner jo aldri graven ved å ikke gå litt systematisk tilverks. Samtidig har jeg vært overbevis om at jeg har hatt kontakt før med *han* og jeg tenkete veldig at om dette ikke stemmer så mister jeg mye av den tro jeg har hatt på at han ikke er helt borte. Men jeg bare lot meg føre. Over en diger kirkegård og jeg gikk rett på graven hans. Bor du i Bergen? Utenfor Drammen HI
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. september 2012 #8 Skrevet 24. september 2012 Jeg hører vardøger- altså jeg hører at folk kommer en stund før de gjør det. Men bare mennesker jeg står svært nær, som samboeren min og min mor feks. Jeg kjenner jo lydene deres, så jeg "vet" det er dem. Hører feks at de kommer opp trappa, går inn døra, henger fra seg jakke, legger fra seg nøkler osv, 10-15 minutter før de faktisk kommer- og lager akkurat de samme lydene på ordentlig.
rytme Skrevet 24. september 2012 #9 Skrevet 24. september 2012 Jeg hører vardøger- altså jeg hører at folk kommer en stund før de gjør det. Men bare mennesker jeg står svært nær, som samboeren min og min mor feks. Jeg kjenner jo lydene deres, så jeg "vet" det er dem. Hører feks at de kommer opp trappa, går inn døra, henger fra seg jakke, legger fra seg nøkler osv, 10-15 minutter før de faktisk kommer- og lager akkurat de samme lydene på ordentlig. Det er akkurat det min mor sier om meg! Liksom at jeg slengte fra meg sekken på akkurat den måten når jeg faktisk kom hjem!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. september 2012 #10 Skrevet 24. september 2012 Jeg hører vardøger- altså jeg hører at folk kommer en stund før de gjør det. Men bare mennesker jeg står svært nær, som samboeren min og min mor feks. Jeg kjenner jo lydene deres, så jeg "vet" det er dem. Hører feks at de kommer opp trappa, går inn døra, henger fra seg jakke, legger fra seg nøkler osv, 10-15 minutter før de faktisk kommer- og lager akkurat de samme lydene på ordentlig. Det er akkurat det min mor sier om meg! Liksom at jeg slengte fra meg sekken på akkurat den måten når jeg faktisk kom hjem! Det er visst ganske vanlig å ha det på folk man er nært knyttet til. Mamma har det med meg og pappa.
Lady lovely locks Skrevet 24. september 2012 #11 Skrevet 24. september 2012 Jeg hører vardøger- altså jeg hører at folk kommer en stund før de gjør det. Men bare mennesker jeg står svært nær, som samboeren min og min mor feks. Jeg kjenner jo lydene deres, så jeg "vet" det er dem. Hører feks at de kommer opp trappa, går inn døra, henger fra seg jakke, legger fra seg nøkler osv, 10-15 minutter før de faktisk kommer- og lager akkurat de samme lydene på ordentlig. Det er akkurat det min mor sier om meg! Liksom at jeg slengte fra meg sekken på akkurat den måten når jeg faktisk kom hjem! Det er visst ganske vanlig å ha det på folk man er nært knyttet til. Mamma har det med meg og pappa. Jeg hadde vardøger på mamma en periode. Det skremte meg veldig da jeg var ganske ung. Jeg hørte henne gå i kippkapper over flisgulvet og stoppe rett bak meg. Jeg snudde meg for å snakke med henne, men hun er ikke der, så mens jeg står der helt lamslått hører jeg det samme en gang til, bare at nå kommer hun faktisk. Jeg hadde mange slike hendelser. Jeg bestemte meg hardt for å stenge meg, og siden har jeg ikke hatt det.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #12 Skrevet 24. september 2012 Har opplevd og sett en del overnaturlige ting... *skummelt* fortell...
bobbelfru Skrevet 24. september 2012 #13 Skrevet 24. september 2012 Jeg vet bare enekelte ting, når folk forteller ting til meg så vet jeg det ofte allerde. Så ødelegger jeg elektiske ting, pc, mobiler oppvaskmasiner, osv. som jeg bruker mye. Gate lamper skrus seg av når jeg kommer og skrur seg på når jeg er forbi. Jeg vet også noen ganger at nå skjer det noe snart, ulykker etc. Noe holdt meg hjemme fra og reise til Olslo 22.juli under terrorangrepet. Vi hadde vært i regeringskvartalet da det skjedde.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. september 2012 #14 Skrevet 24. september 2012 Jeg vet bare enekelte ting, når folk forteller ting til meg så vet jeg det ofte allerde. Så ødelegger jeg elektiske ting, pc, mobiler oppvaskmasiner, osv. som jeg bruker mye. Gate lamper skrus seg av når jeg kommer og skrur seg på når jeg er forbi. Jeg vet også noen ganger at nå skjer det noe snart, ulykker etc. Noe holdt meg hjemme fra og reise til Olslo 22.juli under terrorangrepet. Vi hadde vært i regeringskvartalet da det skjedde. Det med gatelamper og pc'er og slikt opplever jeg også til stadighet! Babycallen viser temperatur som er helt på bærtur når jeg går inn i et rom, eller begynner å suse og det hele tatt. Akkurat det tror jeg bare er tilfeldigheter da.
Tauriel Skrevet 24. september 2012 #15 Skrevet 24. september 2012 Har opplevd og sett en del overnaturlige ting... *skummelt* fortell... Sanndrømt, fått ting kastet etter meg i en butikk jeg jobbet i (umuligt at noen sto og kastet det, i tillegg til vettskremt kunde), sett metervare ruller bli røsket av en rull av ingenting, sett en skikkelse gå gjennom et kontor jeg satt på og jeg var alene i lokalet, sett skikkelse stå i butikken jeg jobbet i da den var tom, skygger som flakker og barneatter i tomt lokale, har en eller annen form for "beskytter" etter det jeg har fått fortalt som jeg har sett mange ganger. Det jeg kommer på i farten, har ikke kontroll på slikt så det er like skummelt for hver gang. Sanndrømt er mer spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå