smiia Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Jeg sliter vanvittig som stemor, men føler meg fanget i situasjonen. Har ingen å snakke med, som jeg kan innrømme tankene mine for. Det er veldig hardt og trist å gå alene uten noen å snakke med om dette. Er ikke ute etter noen å slenge dritt om mann/stebarn med, men noen som også sliter i stemorrollen. Meningen var at vi kan lufte og gi støtte, komme med konstruktive forslag etc. Noen? Send meg i såfall en pm.
Schmetterlingling Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Jeg sliter vanvittig som stemor, men føler meg fanget i situasjonen. Har ingen å snakke med, som jeg kan innrømme tankene mine for. Det er veldig hardt og trist å gå alene uten noen å snakke med om dette. Er ikke ute etter noen å slenge dritt om mann/stebarn med, men noen som også sliter i stemorrollen. Meningen var at vi kan lufte og gi støtte, komme med konstruktive forslag etc. Noen? Send meg i såfall en pm. Hei Smila - anytime! Ta kontakt dersom du øsker. Er også en 'ulykkelig stemor'...
Gjest stårma Skrevet 29. september 2012 #3 Skrevet 29. september 2012 Jeg vil gjerne skrive med deg:)
tinemolle Skrevet 9. oktober 2012 #4 Skrevet 9. oktober 2012 Hei smiia, ønsker gjerne å ha kontakt med deg. Har vært stemor i 8 år og fremdeles jobber hardt Håper å høre fra deg
FrøkenFryd83&lille_nurket Skrevet 1. november 2012 #5 Skrevet 1. november 2012 Hei! Vil gjerne skrive med deg, hadde vært deilig å ha noen som er i samme situasjon.
malingus Skrevet 1. november 2012 #6 Skrevet 1. november 2012 Hei på dere! Jeg vil også gjerne skrive! Värt "stemor" i 2 år og ting har ikke blitt ett dugg bedre eller lettere... Vi har dine, mine og våre barn. Og hadde jeg visst hvordan alt skulle bli og hvilke fölelser man skulle få, hadde jeg tenkte meg om en god del ganger til för jeg flyttet hit. Föler meg ekstremt låst...
Katrin85 Skrevet 22. januar 2013 #8 Skrevet 22. januar 2013 jeg har vært helgestemor i ca 1/2 år, 50% stemor i ca 1 år, og 100%stemor i ca 2 1/2 år.. hvordan sender man pm?
smiia Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #9 Skrevet 22. januar 2013 jeg har vært helgestemor i ca 1/2 år, 50% stemor i ca 1 år, og 100%stemor i ca 2 1/2 år.. hvordan sender man pm? Har sendt deg en pm, du kan svare på den
Depend Skrevet 28. januar 2013 #10 Skrevet 28. januar 2013 Hei, Jeg vil også gjerne skrive med deg/dere. Har akkuratt meldt meg inn og ser at det er flere som sliter med det samme som meg. Egentlig ganske herlig å lesa at jeg ikke er alene. Noe som vil skrive med meg?
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 8. februar 2013 #11 Skrevet 8. februar 2013 Jeg har prøvd å være stemor, vi flyttet fra hverandre og bor nå hver for oss. Klarte ikke det familielivet. Vi er fortsatt sammen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå